فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین:

شهدا با افتخار و غرور برای وجب به وجب خاک کشورشان جانفشانی کردند

سردار فیعی‌آتانی گفت: شهدا با افتخار و غرور برای وجب به وجب خاک کشورشان جانفشانی کردند تا ذره‌ای از این خاک به دست دشمنان نیفتد.
کد خبر: ۵۵۹۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷ - 01December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، یادواره شهدای دانش‌آموز بخش آوج به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان، آموزش و پرورش، سپاه و بخشداری آوج در امامزاده طاهر(ع) شهرستان آوج برگزار شد.

این مراسم با حضور سردار «رستمعلی رفیعی‌آتانی» فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، «حسین حسین‌خانی» سرپرست فرمانداری آوج و قشرهای مختلف شهیدپرور مردم به‌ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار شد.

طی مراسم فوق، سردار «رستمعلی رفیعی‌آتانی» فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، اظهار داشت: آگاهی‌دهی و تزریق فرهنگ ایثار و شهادت به رگ‌های آحاد جامعه از جمله رسالت‌های شهداست تا قشرهای مختلف مردم با تشخیص دادن حق از باطل و پیشی گرفتن در کمک کردن به هم‌نوعان‌شان در دنیا و آخرت سعادتمند شوند.

وی بیان کرد: شهدا با خداوند معامله کردند و تنها راه رهایی از بند تعلقات را قرب الهی دانستند لذا به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل رفتند تا جاودانه بمانند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: شهدا با افتخار و غرور برای وجب به وجب خاک کشورشان جانفشانی کردند تا ذره‌ای از این خاک به دست دشمنان نیفتد.

این مقام مسئول افزود: آحاد جامعه امروز وظیفه سنگینی در قبال شهدا دارند و باید با ادامه ‌دادن راه شهدا در حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی تلاش کنند تا انقلاب اسلامی به دست نااهلان نیفتد و به دست صاحب اصلی آن که امام زمان(عج) است، برسانند.

شهرستان آوج ۱۱ شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها