رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست:

۳۵۰ محیط‌بان و کارشناس جذب سازمان محیط‌زیست می‌شوند

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، گفت: طی امسال حداقل ۳۵۰ محیط‌بان و کارشناس جذب سازمان محیط‌زیست می‌شوند.
کد خبر: ۵۵۹۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵ - 01December 2022

۳۵۰ محیط‌بان و کارشناس جذب سازمان محیط‌زیست می‌شوندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، علی سلاجقه ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر به لرستان در جمع خبرنگاران در سخنانی با بیان اینکه امروز در استان لرستان کار‌های الگویی خیلی خوبی برای کشور دیدیم، اظهار داشت: ما توسعه هم سو با طبیعت را به طور حتم حمایت و تشویق می‌کنیم.

وی، عنوان کرد: توسعه باید گره گشا و موجب حل مشکلات مردم شود، یکی از زیرساختی‌ترین مسائل کشور، حوزه محیط زیست است، خوشبختانه در لرستان شاهد فرهنگ سازی و حمایت از مسائل زیست محیطی هستیم.

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، بیان داشت: رعایت مسئولیت‌های اجتماعی در لرستان و در حوزه محیط زیست این استان به نحو مطلوبی وجود دارد، مردم لرستان هویتی به درازای زاگرس و پیشینه‌ای به تاریخ ایران دارند، خدا را شاکریم که مردم این استان در حوزه محیط زیست و حفاظت از محیط زیست ید طولایی دارند.

سلاجقه در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه امسال حداقل ۳۵۰ نیرو در محیط زیست در کشور جذب خواهیم کرد، گفت: از این تعداد ۲۵۰ نفر محیط بان و ۱۰۰ نفر نیز کارشناس خواهند بود.

وی، تاکید کرد: در جذب محیط بان نیز تلاش می‌کنیم که حتماً از نیرو‌های بومی هر منطقه استفاده کنیم، در این راستا نیز استان لرستان در اولویت قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/933

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار