سخنگوی شورای شهر تهران در گفت‌وکو با دفاع‌پرس خبر داد؛

ساخت و نصب سردیس شهدای پرستار در معابر شهر تهران

نادعلی گفت: موضوع نام‌گذاری برخی از معابر شهر تهران را به نام مبارک شهدا پرستار در شورای اسلامی شهر تهران به صورت جدی دنبال خواهم کرد.
کد خبر: ۵۵۹۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۱ - 02December 2022

ساخت و نصب سردیس شهدا پرستار در معابر شهر تهرانعلیرضا صحرایی/ علیرضا نادعلی سخنگو شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، اظهار داشت: پرستاران در دوران کرونا شجاعت و ایثار را معنی کردند و همه شاهد شجاعت کادر درمان در مقابله با بیماری منحوس کرونا بودند و در این راه کادر درمان شهدا زیادی را تقدیم کردند.

نادعلی افزود: مدیریت شهری تهران موظف است به کادر درمان و مخصوصا پرستاران شهر تهران خدمات رسانی کند و تلاش خواهیم کرد در بخش های مختلف همکاری خوبی با پرستاران شهر تهران داشته باشیم تا مشکلات این عزیزان حل شود. 

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران آماده همکاری با محوریت خدمت رسانی به پرستاران شهر تهران هستیم.

وی در ادامه با اشاره به نام گذاری معابر شهر تهران به نام شهدا پرستار تهران اظهار داشت: موضوع نام گذاری برخی از معابر شهر تهران را به نام مبارک شهدا پرستار در شورای اسلامی شهر تهران به صورت جدی دنبال خواهم کرد.

نادعلی ادامه داد: باید به بهترین شکل از مقام پرستار در شهر تهران تکریم شود؛ در همین زمینه سازمان زیباسازی شهرداری تهران را مکلف خواهیم کرد تا ساخت سردیس و یادبود شهدا پرستار و نصب این المان ها را در میادین و معابر شهر تهران را  در دستور کار خود قرار دهد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار