مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران تأکید کرد؛

لزوم بصیرت‌افزایی و تبیین فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه

سردار «ملکی» بر لزوم بصیرت‌افزایی و تبیین فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه و بویژه در بین جوانان تأکید کرد.
کد خبر: ۵۵۹۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹ - 02December 2022

لزوم بصیرت‌افزایی و تبیین فرهنگ جهاد و شهادت در جامعهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امشب در یادواره شهدای روستای «اطرب» شهرستان نکا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با اشاره به اغتشاشات اخیر و ناکامی دشمنان در رسیدن به اهداف شوم‌شان اظهار داشت: دشمنان با ایمان و اراده آهنین و استوار ملت ایران مواجه گشتند و این سناریوی دشمن نیز در نطفه خفه شد و ایران اسلامی مقتدرانه بر قله‌های جاودانگی ایستاد.

وی با بیان اینکه ملت ایران درس مقاومت و ایستادگی را از دفاع مقدس آموخت بر ضرورت نشر و حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های امام و شهدا تأکید کرد و گفت: راه شهدا همان راه سرخ مکتب عاشوراست و این خط شهادت و مقاومت تا ظهور امام زمان ادامه خواهد داشت.

سردار ملکی بر لزوم پاسداشت نام و یاد شهدا در جامعه تأکید کرد و اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا پاسداشت حماسه‌های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

وی به نقش استان مازندران در شکل‌گیری حکومت علوی اشاره کرد و افزود: مردم ولایتمدار و انقلابی دیار علویان در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت خوش درخشیدند و رزمندگان این استان در لشکر ویژه ۲۵ کربلا کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشتند.

سردار ملکی با بیان اینکه جای پای رزمندگان استان مازندران در جبهه‌های غرب و جنوب دیده می‌شود، گفت: تقدیم بیش از ده هزار و چهارصد شهید دفاع مقدس و ۴۳ شهید مدافع حرم گواه ولایتمداری و عزتمندی مردم این دیار است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ادامه داد: نسل امروز جامعه نیازمند تبیین فرهنگ دفاع مقدس و رشادت‌های شهدا است و باید بر این امر مهم در جامعه اهتمام ویژه صورت گیرد.

این مسئول با بیان اینکه دفاع مقدس الگوی تمام عیار شکوه و عزت و اقتدار ملت ایران اسلامی است و امروز باید در زنده نگه داشتن یاد و خاطره دلیرمردان آن روز‌های حماسه و ایثار همت گماشت.

وی با بیان اینکه شبکه‌های اینترنشنال و منافقین برای براندازی نظام جمهوری اسلامی در فضای مجازی فعالیت گسترده‌ای دارند، بر لزوم بصیرت افزایی در بین جوانان تأکید کرد و افزود: جوانان انقلاب اسلامی بصیر و با معرفت و فرهیخته هستند و نباید اجازه بدهیم تحت تأثیر دشمن در فضای مجازی قرار بگیرند.

این مسئول افزود: جوانان در صف اول جبهه‌های حق علیه باطل در دفاع مقدس و جبهه مقاومت قرار دارند و برای دفاع از شرف و عزت جان خود را تقدیم می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه مسئولین و بویژه آموزش و پرورش وظیفه روشنگری و تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی را دارند، بیان کرد: امروز فضای رسانه دارای اهمیت است و باید در این حوزه به جوانان آموزش بدهیم و سطح آگاهی و سواد رسانه‌ای مردم و بویژه دانش آموزان را بالا ببریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به خدمات قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: باید خدمات فرزندان ملت ایران را در این قرارگاه به مردم بازگو کنیم.

سردار ملکی با اشاره به اینکه کومله با رمز مهسا برای براندازی نظام دست به آشوبگری و اغتشاشات زد، تصریح کرد: دشمن دلسور ملت ایران نیست و این بار نیز به هدف خود نخواهد رسید و ما همیشه پیروز هستیم چراکه با خدا هستیم و به خدا توکل کردیم و راه سرخ شهادت را ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها