نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

حمایت‌های قضایی از کاربران در پیام‌رسان‌های داخلی امکان‌پذیر است

حاجی‌دلیگانی گفت: در صورت کلاهبرداری و یا بروز هر تخلفی در بستر فضای مجازی داخلی، می‌توانیم حمایت‌های لازم را از لحاظ حقوقی و قضایی از کاربران داشته باشیم.
کد خبر: ۵۵۹۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸ - 02December 2022

حمایت‌های قضایی از کاربران در پیام‌رسان‌های داخلی امکان‌پذیر است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «حسینعلی حاجی‌دلیگانی» عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به برنامه دولت برای حمایت از کسب و کار‌های اینترنتی، اظهار داشت: حضور کسب و کار‌های اینترنتی ما در پیام‌رسان‌های خارجی تبعاتی را به همراه دارد.

وی افزود: با توجه به ناامن بودن فضای کسب و کار‌های اینترنتی در پیام‌رسان‌های خارجی، اگر کلاهبرداری صورت گیرد از نظر حقوقی و قضایی قابل پیگیری نیست.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار کرد: فضای پیام‌رسان‌های خارجی در اختیار بیگانگان است و آن‌ها هر تصمیمی که درباره اِعمال محدودیت علیه ما بخواهند، اتخاذ می‌کنند و ما نیز نمی‌توانیم حمایت‌های حقوقی لازم را از کاربران در فضای پیام‌رسان‌های خارجی به عمل آوریم.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: در پیام‌رسان‌های داخلی اینگونه نیست و ما در صورت کلاهبرداری و یا هر تخلفی می‌توانیم حمایت‌های لازم را از لحاظ حقوقی و قضایی از کاربران داشته باشیم.  

عضو هیأت رئیسه مجلس افزود: ما ایرانی هستیم و باید از ظرفیت‌های داخلی موجود استفاده کنیم و برای تقویت این ظرفیت‌ها تلاش لازم را داشته باشیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار