پایان مسابقات قرآن کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح

سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن ویژه کارکنان و سربازان وظیفه وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، یازدهم آذرماه با رقابت ۳۷۰ نفر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۵۵۹۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳ - 02December 2022

پایان سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن ویژه کارکنان شاغل و وظیفه ودجابه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن ویژه کارکنان شاغل و وظیفه وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح صبح امروز (جمعه) با رقابت ۳۷۰ نفر و به میزبانی سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح در حرم آستان مقدس عبدالعظیم حسنی برگزار شد.

این مسابقات در چهار رشته ترتیل، قرائت، مفاهیم، اذان و حفظ جزء‌های ۲۵،۲۰،۱۵،۱۰،۵،۳ و حفظ کل قرآن کریم برگزار شد.

مسابقات مقدماتی قرآن کارکنان شاغل و وظیفه وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح شهریور و مهر امسال با شرکت حدود چهار هزار نفر از سراسر کشور برگزار شد که از میان آن‌ها ۳۷۰ نفر به این مرحله از مسابقات راه یافتند.

از میان شرکت کنندگان ۷۰ نفر شامل ۳۵ شاغل و ۳۵ نیروی وظیفه به مرحله نهایی راه خواهند یافت.

مسابقات قرآن ویژه همسران و خواهران شاغل توسط سازمان صنایع دفاعی و مسابقات دختران به میزبانی «صا ایران» در روز‌های سوم و چهارم آذر ماه و مسابقات پسران زیر و بالای ۱۶ سال خانواده‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح دهم آذرماه به میزبانی سازمان اتکا برگزار شد.

اختتامیه مسابقات نیز پانزدهم آذرماه باحضور مسئولین عالی مقام از وزارت دفاع و نفرات برتر در تمامی گروه‌ها و رشته‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها