نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

نهضت ترجمه در حال جهانی شدن است

«حاجی‌بابایی» گفت: نهضت ترجمه در حال جهانی شدن است و آمریکا و رژیم صهیونیستی از ترویج چنین نهضت‌هایی هراس دارند و به همین دلیل با ملت ایران دشمنی می‌کنند.
کد خبر: ۵۵۹۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷ - 02December 2022

نهضت ترجمه در حال جهانی شدن استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «حمیدرضا حاجی‌بابایی» نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس، در مراسم تجلیل از دانشجویان خارجی منتخب همایش بین المللی نهضت ترجمه، ضمن قدردانی از عوامل برگزاری این همایش اظهار داشت: تاکنون یک کارگروه کاری با این همه اخلاص و پشتکار ندیده بودم و یک کار بزرگی در سطح بین‌المللی در این همایش صورت گرفت.

وی افزود: حدود ۶۰۰ دانشجو گام‌های بلندی برداشتند که ما زل یاد ۸ سال دوران دفاع مقدس انداختند که مردم از هر قومیتی برای دفاع از ارزش‌های انقلاب جان خود را فدا کردند.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه همایش بین‌المللی نهضت ترجمه در راستای سیاست‌های رهبر انقلاب است، گفت: نهضت ترجمه در سراسر کشور شکل گرفته است و شما دانشجویان انگیزه بسیاربالایی در ادامه این راه دارید.

وی متذکر شد: این نهضت در حال جهانی شدن است و آمریکا و رژیم صهیونیستی از ترویج چنین نهضت‌هایی هراس دارند و به همین دلیل با ملت ایران دشمنی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار