امام جمعه یاسوج:

قانون اساسی جمهوری اسلامی بستری برای اجرای عدالت است

«حسینی» گفت: اگر قانون اساسی جمهوری اسلامی به درستی اجرا شود رفاه و آسایش مردم را به دنبال دارد و بستری برای اجرای عدالت است.
کد خبر: ۵۵۹۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶ - 02December 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» امام جمعه یاسوج امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر قانون اساسی جمهوری اسلامی را از مترقی‌ترین قانون‌های جهان دانست و اظهار داشت: اگر این قانون به درستی اجرا شود رفاه و آسایش مردم را به دنبال دارد و بستری برای اجرای عدالت است.

وی با بیان این که دلایل زیای وجود دارد که قانون اساسی به درستی و به صورت کامل در کشور اجرا نمی‌شود گ، افزود: بخشی از این مشکلات به دلیل سوءمدیریت‌ها و بخشی هم مربوط به ایجاد مشکل از سوی دشمنان انقلاب است که با جنگ و تحریم و ترور و سایر موارد کشور را با مشکل مواجه کرده‌‌اند و در این بین کمبود اعتبارات هم مزید بر علت شده تا بندهایی از قانون اساسی به صورت کامل اجرا نشود.

امام جمعه یاسوج با اشاره به روز ۱۶ آذر، دانشجویان را در خط مقدم مدیریت‌ها در کشور دانست و گفت: بیشتر رده‌های مدیریتی در دست دانشگاهیان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بوده و پیشرفت‌های خود را مدیون دانشگاهیان هستیم که در علوم مختلف مثل هسته‌ای و پزشکی و .... درخشیده‌اند.

حسینی بیان کرد: دشمن به دنبال بهره‌برداری سیاسی از دانشجو است اما دانشجویان متعهد و انقلابی هرگز تسلیم گفته‌ها و خواسته‌های سلطنت‌طلبان و تجریه‌طلبان نخواهند شد.

وی با بیان این که حضرت زهرا (س) الگوی زن ایرانی است و برخی با شعار زن و زندگی و آزادی به دنبال از بین بردن قداست و حرمت زنان هستند، ابراز کرد: آن‌ها آزادی را در فحشا و فساد می‌دانند در حالی که زن با حجاب و عفاف خود به درجه کمال می‌رسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار