گرامیداشت شهدای مدافع امنیت و شاهچراغ در رشت

مراسم گرامیداشت شهدای امنیت گیلان و حادثه تروریستی شاهچراغ در زورخانه بین‌المللی امام علی (ع) رشت برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۹۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶ - 02December 2022

گرامیداشت شهدای مدافع امنیت و شاهچراغ در رشتبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، مراسم گرامیداشت شهدای امنیت گیلان و حادثه تروریستی شاهچراغ با حضور سردار «عبدالله‌پور» فرمانده سپاه قدس گیلان، جمعی از ورزشکاران و مردم در زورخانه بین‌المللی امام علی (ع) رشت برگزار شد.

«مهر علی باران چشمه» رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در این یادواره با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به ایران اسلامی اظهار داشت: ملت ایران هرگز اجازه نفوذ دشمن به کشور را نخواهد داد.

وی در ادامه به قدمت ورزش زورخانه‌ای در گیلان و کشور اشاره کرد و گفت: ورزش زورخانه‌ای سنتی‌ترین و ملی‌ترین ورزش ایران است.

باران چشمه با بیان اینکه هیچ ورزشی همچون ورزش زورخانه‌ای ضرب، آهنگ، نوا و جذابیت ندارد افزود: نام اهل بیت (ع) روشنی بخش ورزشکاران زورخانه‌ای است.

رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با اشاره به لزوم بهبود زیر ساخت‌های ورزش زورخانه در گیلان تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی متولی باید با جدیت زیرساخت‌های این ورزش را در تمام شهرستان‌های این استان ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب، این ورزش را سید ورزش‌ها می‌داند گفت: اکثر شهدا در ورزش زورخانه‌ای فعال بودند.

باران چشمه با اشاره به اینکه در این ورزش شهدایی همچون شهید سلیمانی الگو بودند خاطرنشان کرد: در ورزش زورخانه بزرگان بسیاری تعلیم و تربیت شده اند و در راه وطن و دفاع از اسلام شهید شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها