مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان:

همایش نهضت ترجمه فرصت مناسبی برای جهانی‌سازی ارزش‌های دفاع مقدس است

سردار «ظفری» با بیان اینکه همایش نهضت ترجمه فرصت مناسبی برای جهانی‌سازی ارزش‌های دفاع مقدس است، گفت: برگزاری این همایش اتفاق بزرگی بود که در سطح کشور افتاد و صدها جوان پاک و مومن با قومیت‌های مختلف با ارزش‌های دفاع مقدس آشنا شدند.
کد خبر: ۵۵۹۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱ - 02December 2022

همایش نهضت ترجمه فرصت مناسبی بزای جهانی‌سازی ارزش‌های دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در مراسم تجلیل از دانشجویان خارجی منتخب همایش بین المللی نهضت ترجمه، اظهار داشت: امروز فرهیختگانی از کشورهای مختلف به دیدار بزرگترین جایگاه معنوی درصدر استان همدان آمده‌اند و این جایگاه در پیشگاه خداوند یک جایگاه معنوی است و سعادتی نصیب ما شده است.

وی با بیان اینکه همایش نهضت ترجمه فرصت مناسبی برای جهانی‌سازی ارزش‌های دفاع مقدس است، افزود: برگزاری همایش بین‌المللی نهضت ترجمه، اتفاق بزرگی بود که در سطح کشور افتاد و صدها جوان پاک و مومن با قومیت‌های مختلف با ارزش‌های دفاع مقدس آشنا شدند.

سردار ظفری عنوان کرد: جامعه بشریت وجه‌های اشتراکی دارند و می‌توانند به یکدیگر کمک کنند در این همایش ما صحنه‌های ماندگاری دیدیم اینکه خانمی از سلیمانیه عراق بر چادر مادر شهیدی بوسه بزند بسیار ارزشمند است.

وی بیان داشت: تفاوت این کشور اسلامی با سایر دولت‌های اسلامی این است که سربازهای خدوم این کشور حاضر هستند خونشان را فدای مردم در هر گوشه‌ای کنند و حاضرند فدای عامه مردم در هر نقطه ای شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار