فرمانده سپاه قدس گیلان:

شهدای امنیت مقتدرانه مقابل دشمن ایستادند

سردار «عبدالله‌پور» شهدای دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم، امنیت و سلامت را از نسل بزرگانی همچون شهید «میرزاکوچک جنگلی» دانست و گفت: امروز هم شهدا مقتدرانه در برابر دشمنان می‌ایستند.
کد خبر: ۵۵۹۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲ - 02December 2022

شهدای امنیت همچون شهید «میرزاکوچک جنگلی» مقتدرانه مقابل دشمن ایستادندبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله‌پور» فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم گرامیداشت شهدای امنیت گیلان و حادثه تروریستی شاهچراغ که با حضور جمعی از ورزشکاران و مردم در زورخانه بین‌المللی امام علی (ع) رشت برگزار شد با اشاره به سالروز شهادت شهید «میرزاکوچک جنگلی» اظهار داشت: این شخصیت بزرگ برای دفاع از احکام اسلام و برای برپایی عدالت، پهلوانانه و قهرمانانه جنگید و مظلومانه شهید شد.

وی تصریح کرد: افتخار می‌کنیم که شهید روحانی میرزا کوچک جنگلی فرزند این سرزمین است.

فرمانده سپاه قدس گیلان شهدای دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم، امنیت و سلامت را از نسل میرزا دانست و گفت: امروز هم شهدا مقتدرانه در برابر دشمنان می‌ایستند.

سردار عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه اقتدار ملت ایران نمی‌گذارد هرگز دست انگلیس و آمریکا به کشور ما برسد افزود: با توجه به ترفند‌های دشمنان، باید در همه عرصه‌ها در آماده‌باش کامل باشیم.

وی با بیان اینکه باید فضای ورزشی را معنوی و با اخلاق و منش اسلامی مزین کرد ابراز داشت: دشمنان انقلاب و نظام بیکار نمی‌شینند و از طرق مختلف درصدد ضربه زدن به فرهنگ ایران اسلامی هستند.

«احمد ابراهیمی» رییس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و باستانی گیلان نیز در این مراسم اظهار داشت: ورزش زورخانه‌ای گیلان قدمت دیرینه دارد و افراد بزرگی در این مجموعه ورزشی پرورش و وارد جامعه هدف شدند.

وی فرهنگ بسیج را برگرفته از ورزش زورخانه‌ای دانست و تصریح کرد: ایجاد زیرساخت‌های این ورزش در شهرستان‌های محروم از اولویت‌های این هیئت است.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهید «حمزه علی‌نژاد» و «مجید یوسفی» از شهدای مدافع امنیت گیلان و همچنین از فعالان حوزه ورزش و مدال آوران ورزشی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار