نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی:

مردم همچنان منتظر تقویت‌ سفره‌هایشان هستند

«حاجی دلیگانی» گفت: دیگر زمان آزمون و خطا در دولت سیزدهم نیست و مردم به شدت تشنه خدمت در همه حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه تقویت سفره‌های معیشتی‌شان هستند.
کد خبر: ۵۵۹۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳ - 02December 2022

دیگر زمان خطا و آزمون نیستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، «حسینعلی حاجی دلیگانی» نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی امروز (جمعه) در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شاهین شهر به مناسب روز مجلس اظهار داشت: در مجلس یازدهم به دو رویکرد نسبت به مجالس قبلی بیشتر پرداخته شده است که کار نظارتی را بیشتر از قانون گذاری در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای ماده ۱۰۷ که در آئین نامه مجلس مغفول مانده بود نیز در دستور کار قرار گرفته است‌، بیان کرد:مجلس یازدهم به شدت در حوزه مسائل مهمی همچون دارو، امنیت غذایی، مجوزهای کسب و کار یا مسائلی به شدت ورود پیدا کرده است، ما با دولت سیزدهم هیچ گونه تعارفی نداریم.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در مجلس یازدهم بیشتر به دنبال تصویب قوانینی هستیم که برای مردم مهم و حیاتی تر هستند و خوشبختانه در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است، عنوان کرد: قانون راهبردی تحریم‌ها یا انحصار وکالت یا تسریع در مجوزهای کسب و کار از این دسته قوانین قابل دفاع و کاربردی است.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه قوانین خوبی در مجلس یازدهم در حوزه‌های مختلف مانند جهش مسکن به تصویب رسیده اند، اضافه کرد: این در حالی است که در بعضی مواقع مشاهده می‌کنیم که وزارتخانه مربوطه در این راستا اقدامات تأثیرگذاری انجام نداده است، به همین خاطر مجلس چندین نوبت بحث استیضاح وزیر مربوطه آقای رستم قاسمی را مطرح کردند که خوشبختانه خود ایشان قبل از استیضاح استعفا دادند و رفتند.

وی یادآور شد: رئیس جمهور متوجه باشد که دیگر زمان آزمون و خطا در دولت سیزدهم نیست و مردم به شدت تشنه خدمت در همه حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه تقویت سفرهای معیشتی شان هستند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با تشکر از ملت فهمیم ایران بابت ایستادگی در مقابل جنگ ترکیبی دشمنان در اعتراضات و آشوب‌های اخیر ابرازداشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با رهبری پیامبر گونه خود در تلاش برای خنثی کردن حیله و مکر دشمنان و همچنین جبران کم کاری برخی مدیران است و نیروهای بسیج و انتظامی با حضور هوشمندانه و با بصیرت خود موجب خنثی کردن بسیاری از توطئه‌های دشمنان شدند.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه اطلاعاتی از سازمان‌های جاسوسی برخی کشورهای غربی داریم که چند هفته گذشته به صراحت به شکست خود در خصوص جنگ ترکیبی اخیر در قبال ایران شکست خورده اند، تصریح کرد: حملات موشکی اخیر سپاه به مقرهای تروریست‌ها در منطقه کردستان عراق بسیاری از نقش‌های دشمنان آمریکایی و اسرائیلی را نقش برآب کرد و مجلس ضمن تقدیر از این اقدامات همیشه حامی تأمین کنندگان امنیت کشور بوده و خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه غربی‌ها به ویژه آمریکا و اسرائیل برای ایجاد آشوب و هرج و مرج در کشور خیلی هزینه کردند و حتی به صورت دلاری به حساب برخی از آشوب گران پول واریز کرده بودند، گفت: وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه به خوبی توانستند بسیاری از توطئه‌های حامیان گروهک‌های تروریستی در آشوب‌های اخیر را خنثی کنند.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی افزود: هدف اصلی آمریکا و اسرائیل در کشور کشته سازی بود، در شهرهای غربی و شرقی از طریق برخی عوامل خود در داخل کشور به دنبال تصرف برخی شهرها و توسعه آن بودند که ناکام ماندند. باید با بصیرت اجازه ندهیم آنها به اهداف خود دست پیدا کنند و در پایان از دولت می‌خواهیم در راستای مسائل و مشکلات اقتصادی و فرهنگی مردم گام‌های اساسی بردارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار