امام جمعه سمنان:

دشمن با هر حربه‌ای در کشور به دنبال پیشبرد توطئه‌های خود است

حجت‌الاسلام «مطیعی» گفت: دشمن با هر حربه‌ای مانند آشوب و اغتشاش در کشور به دنبال پیشبرد توطئه‌های خود است.
کد خبر: ۵۵۹۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴ - 02December 2022

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام و المسلمین «مرتضی مطیعی» امام جمعه  و نماینده ولی فقیه در سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سمنان در مسجد امام (ره) این شهر، اظهار داشت: موقعیت‌شناسی و بصیرت باعث کوتاهی دست دشمنان از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب، افزود: دشمنان در گذشته ایران را چپاول می‌کردند و با پیروزی انقلاب اسلامی دست بدخواهان از کشور کوتاه شد و اکنون دشمن با هر حربه‌ای مانند آشوب و اغتشاش در کشور به دنبال پیشبرد توطئه‌های خود است.

حجت‌الاسلام مطیعی ادامه داد: دشمنی آمریکا با کشور بر هیچ‌ فردی پنهان نیست، چرا که ایران علاوه بر اینکه دست دشمنان را از چپاول کشور کوتاه کرد، در منطقه نیز الگوی مبارزه با ظلم و استکبار است.

وی بیان کرد: وقتی که وزیر خارجه یک کشور می‌گوید متمرکز بر آشوب ایران هستیم، نشان از درماندگی دشمن و اقتدار و عزت ایران است، چیزی که دشمن آن را برنمی‌تابد.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: تشویق بازاریان و رانندگان به اعتصاب نشان از آن است که دشمن به دریوزگی افتاده‌است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: ملت ایران تا آخرین نفس پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌است و آب به آسیاب دشمن نمی‌ریزد.

وی با اشاره به در پیش بودن روز دانشجو تصریح کرد: دانشجویان در طول تاریخ برای مبارزه با استکبار و مخالفت با نظام سلطه به میدان آمدند و شهید دادند و اکنون عده‌ای وطن‌فروش همراه دشمنان شدند و خون شهدا را پایمال می‌کنند.

حجت‌الاسلام مطیعی اظهار داشت: تیم ملی سرمایه و افتخار کشور است و عده‌ای مزدور برای پیروزی تیم استکبار بر ایران شادی کردند و این نهایت وطن‌فروشی است.

وی تاکید کرد: ملت با وجود سختی و گرانی پای نظام ایستاده‌اند و از صدور حکم اعدام اراذل اوباش که مستقیم با موصاد رژیم صهیونیستی در ارتباط بودند حمایت و از این کار انقلابی و به جای قوه قضاییه تقدیر می‌شود.

امام جمعه سمنان گفت: برخورد قاطعانه با اختلالگران نظام مقدس جمهوری اسلامی مطالبه مردمی است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن تقدیر از پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در زمینه توجه به دانش‌بنیان‌ها و توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این زمینه، افزود: دانش‌بنیان‌ها در اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاهی نقشی مهم دارد و ضرورت دارد مسوولان برای رفع موانع فعالیت دانش‌بنیان‌ها بیش از پیش تلاش کنند.

امام جمعه سمنان با اشاره به راه‌اندازی سامانه یکپارچه اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سمنان به عنوان طرح ملی برای اولین بار در کشور، افزود: راه‌اندازی این سامانه اقدامی ارزشمند در تسریع به رسیدگی به بیماری در فوریت‌های پزشکی در مناطق دورافتاده است و باید این سامانه در نقاط مختلف گسترش یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار