امام جمعه موقت ایلام:

وحدت و انسجام فصل مشترک ملت برای عبور از فتنه است

حجت‌الاسلام «سراج» گفت: امروز فصل مشترک همه ما که در کشتی نظام نشسته‌ایم، این است که برای عبور از این موج‌های سهمگین که دشمن ایجاد کرده، ید واحده بوده و همه پای کار باشیم.
کد خبر: ۵۵۹۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷ - 02December 2022

وحدت و انسجام فصل مشترک ملت برای عبور از موج های سهمگین استبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین «شمس الله سراج» خطیب موقت نماز جمعه این هفته ایلام، ظهر امروز(جمعه) در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) ایلام، اظهار داشت: امروز فصل مشترک همه ما که در کشتی نظام نشسته ایم، این است که برای عبور از این موج های سهمگین که دشمن ایجاد کرده، ید واحده بوده و همه پای کار باشیم.

وی با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور، گفت: این حوادث در سه لایه روی داده است، لایه اول لایه خشن بود که قطعا دشمنان روی آن خیلی سرمایه گذاری کردند و دست به اسلحه بردند، ترور کردند و به تعبیری کسانی دست به اسلحه بردند و در مقابل نظام ایستادند که این افراد حکم خود را دارند.

خطیب موقت نماز جمعه ایلام یادآور شد: لایه دیگر لایه منتقدین سیاسی است، کسانی که چهارچوبه نظام اسلامی را قبول داشته، اما به برخی مسائل انتقاد دارند، راه این مساله در حوزه منتقدین، گفتگو‌های طرفینی است و باید صدا و سیما و رسانه‌ها راه را برای این گفتگو باز کنند.

وی بیان کرد: لایه سوم، لایه‌ای است که نیاز روشنگری دارد، لایه افرادی که تحت بمباران شدید تبلیغاتی دشمنان قرار دارند.

حجت‌الاسلام سراج گفت: قانون اساسی ما حاصل خون بزرگانی همچون شهید بهشتی است، اگر اصول این قانون را درست اجرا کردیم همان مدینه فاضله حاصل می‌شود که به آن وعده داده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها