بیانیه خانواده مرحوم «بالی لاشک» در رد ادعای رسانه‌های معاند

فرزند مرحوم محمدرضا بالی لاشک با انتشار بیانیه‌ای ادعای رسانه‌های معاند را مبنی بر کشته شدن پدرش در اغتشاشات اخیر تکذیب کرد.
کد خبر: ۵۵۹۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴ - 02December 2022

بیانیه خانواده مرحوم «بالی لاشک» در رد ادعای رسانه‌های معاندبه گزارش اجتماعی دفاع‌پرس، مأموریت این روز‌های رسانه‌های معاند از جمله اینترنشنال به مزدورانش قبرستان گردی برای پیدا کردن و شناسایی قبور افراد تازه فوت شده است تا به سریال کشته سازی خود ادامه دهند.

در تازه‌ترین اقدام در استان مازندران، ردپایشان به یکی از روستا‌های محروم و دورافتاده کجور نوشهر رسید و تلاش کردند تا شخصی به نام محمدرضا بالی لاشک را که یک ماه پیش به دلیل سکته قلبی جان باخته است، به عنوان کشته شده اغتشاشات معرفی کنند.

خانواده آن مرحوم در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام خلاف اخلاق رسانه‌های معاند با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که مرحوم بالی لاشک نه تنها در هیچیک از اغتشاشات اخیر حضور نداشته بلکه از علاقه‌مندان و دوستداران جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بوده است، فوتش به دلیل عارضه سکته قلبی بوده و ارتباطی به وقایع اخیر نداشته است.

علی اکبر فرزند مرحوم بالی لاشک در بیانیه خود با بیان اینکه رسانه‌های بیگانه و بنگاه‌های وابسته به نظام سلطه با انتشار اخبار کذب و نادرست سعی در تشویش اذهان عمومی و جریحه دار کردن عواطف و احساست مردم دارند، نوشت: اینجانب ضمن رد هرگونه ارتباط خود و خانواده ام با شبکه‌های معاند اعلام می‌کنم پدرم براثر بیماری زمینه‌ای و سکته قلبی دار فانی را وداع گفته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: فوت پدرم هیچ ارتباطی به اغتشاشات اخیر و هر آنچه در رسانه‌های بیگانه مبنی بر جرح و ضرب ایشان توسط نیرو‌های نظامی و امنیتی اعلام شده، ندارد و کذب است، زیرا پدرم یک شهروند عادی و علاقه‌مند به کشور و نظام بوده و هیچ نقشی در اغتشاشات اخیر نداشته است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها