مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:

زندگی ما باید رنگ خدایی داشته باشد

حجت‌الاسلام هنرمند در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گفت: زندگی ما باید همانند شهدا و ایثارگران رنگ خدایی داشته باشد. باید برای خدا کار کنیم. «خدا» محور زندگی ما باشد و در راه رضای او خدمت کنیم. چنین خدمتی از سر اخلاص است و جاودان می‌ماند، این خدمت رضایت خدا و شهدا را به دنبال دارد.
کد خبر: ۵۵۹۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷ - 03December 2022

یاد و نام شهدا در جامعه تداوم داردبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس،  حجت‌الاسلام «حسن هنرمند» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم اظهار داشت: شهدا و جانبازان در راه آرمان‌های الهی جانبازی کردند و برخی جان فدا کردند و بخشی از اعضا و جوارح خویش را در راه آرمان‌های معنوی هدیه کردند.

وی تأکید کرد: آنان که برای خدا خالصانه و مجاهدانه کار می‌کنند، خداوند نام و یادشان را در جامعه زنده نگه می‌دارد، مقام شهدا آنقدر رفیع است که در قرآن از آنان «بل احیا عند ربهم یرزقون» یاد می‌کند.

وی ادامه داد: زندگی ما باید همانند شهدا و ایثارگران رنگ خدایی داشته باشد. باید برای خدا کار کنیم. «خدا» محور زندگی ما باشد و در راه رضای او خدمت کنیم. چنین خدمتی از سر اخلاص است و جاودان می‌ماند، این خدمت رضایت خدا و شهدا را به دنبال دارد.

در این مراسم که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس منطقه یک بنیاد برگزار شد، از صبر و استقامت همسر شهید سید محمد موسوی و جانباز ۷۰ درصد سید کریم موسوی مجد تجلیل شد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار