استاندار سمنان:

جهاد تبیین در دانشگاه و مدارس با جدیت دنبال شود

«هاشمی» گفت: تبیین رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان در دفاع مقدس برای دانش آموزان، دانشگاهیان و نسل آینده به صورت ویژه در دستور کار قرار داشته باشد.
کد خبر: ۵۵۹۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹ - 03December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سید «محمد رضا هاشمی» استاندار سمنان در جلسه شورای هماهنگی و هیئت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان که امروز در سالن یادگار امام استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: یاد و خاطره سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی اسطوره اخلاق، اخلاص و عمل و یگانه شخصیت بین المللی مقاومت را گرامی می‌داریم و یاد و خاطره شهید سلیمانی مختص روز جهانی مقاومت نیست و هر روز باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

وی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی قهرمان جهان اسلام، آزادی خواهان دنیا و ملت ایران است و ما نیز مکلف هستیم تا یاد و خاطره شهید سلیمانی را همواره گرامی بداریم. شهید حاج قاسم سلیمانی علاوه بر مبارزه با تروریست‌های داعشی در خارج مرز ها، در بحث خدمت به مردم با محوریت محرومین نیز همواره حاضر بودند.

استاندار سمنان تاکید کرد: بهترین راه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و تهدیدات دشمن، تقویت برنامه‌های مرتبط با گرامیداشت رشادت‌ها و ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس است. امروز دشمن همه توانش را برای رسیدن به اهداف خود از طریق مدارس و دانشگاه‌ها به کار گرفته از این رو جهاد تبیین باید در دانشگاه و مدارس با جدیت بیشتری دنبال شود و آنچه امروز تامین‌کننده امنیت است، همین جهاد تببین است.

هاشمی گفت: جانمایی ماشین آلات مربوط به دوران دفاع مقدس، ادوات و تجهیزات نظامی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان به جهت بازدید دانش آموزان، دانشجویان و عموم مردم می‌تواند در تبیین فرهنگ دفاع مقدس تاثیر گذار باشد. مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان از آثار فاخر فرهنگی استان است لذا دستگاه‌های اجرایی متولی امر اقدامات لازم را در راستای تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان در دستور کار قرار داشته باشند.

در پایان این جلسه  احکام اعضای جدید هیئت امنا مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان به روسای صدا و سیمای مرکز سمنان،  آموزش و پرورش استان و  شواری اسلامی شهر سمنان اهدا شد.

جهاد تبیین در دانشگاه و مدارس با جدیت دنبال شود

جهاد تبیین در دانشگاه و مدارس با جدیت دنبال شود

جهاد تبیین در دانشگاه و مدارس با جدیت دنبال شود

جهاد تبیین در دانشگاه و مدارس با جدیت دنبال شود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها