فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین خبر داد؛

برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در قزوین

سرهنگ پاسدار «زین العابدین اصلی بیگی» گفت: به مناسبت هفته بسیج و در راستای لبیک گویی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مواسات و کمک مومنانه در جهت دستگیری از اقشار محروم جامعه، رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶ - 03December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «زین العابدین اصلی بیگی» فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین، صبح امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: به مناسبت هفته مبارک بسیج و میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و در راستای لبیک گویی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مواسات و کمک مومنانه در جهت دستگیری از اقشار محروم جامعه، رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در قزوین برگزار شد.

وی گفت: تعداد ۳ هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی ۲۱ میلیارد ریال توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات سپاه در بین جامعه هدف شهرستان قزوین توزیع شد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: اقلام موجود در هر بسته شامل برنج، روغن، رب و حبوبات است که ارزش هربسته حدود ۷۰۰ هزار تومان است.

‌اصلی بیگی عنوان کرد: بسیجیان به واسطه حس تعلق به نظام اسلامی و با روحیه همدلی در هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از میهن و همچنین کمک‌رسانی به نیازمندان همواره در صحنه حضور داشتند و  استوار گام برداشته اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار