نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد؛

ضرورت اختصاص بودجه ملی به مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین

محمدبیگی گفت: باید بودجه ملی برای تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان قزوین اختصاص داده شود.
کد خبر: ۵۵۹۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷ - 03December 2022

«فاطمه محمدبیگی» نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه) در حاشیه بازدید از روند ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، اظهار داشت: باید بودجه ملی برای تکمیل  بزرگترین مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قزوین که بهترین مکان برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید جامعه است اختصاص داده شود.

وی در ادامه با بيان اينكه امروز به بركت و لطف خون شهدا از نعمت‌های بسياری از جمله آرامش و امنيت برخوردار هستيم ابراز داشت: دفاع مقدس مقطع طلايی از تاريخ پرافتخار نظام اسلامی است، چرا كه برغم برخی خسارات مادی، سرمايه‌های ارزشمند و تاثيرات معنوی فراوانی بدست آمد كه نمود آن را به روشنی در نسل جديد می‌بينيم.

وی افزود: ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و مقاومت به نسل جوان در اين موزه‌ها و اين كه از چه محروميت‌ها و كمبودهايی به چه تجربيات و پيشرفت‌هايی در عرصه‌های منطقه‌ای و جهانی رسيده‌ايم، باعث ايجاد خودباوري، عزت نفس و آشنايی هرچه بيشتر با افتخارات گذشته می شود.

محمد‌بیگی ادامه داد: مجمع نمایندگان استان قزوین حتما اعتبار مناسبی برای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قزوین در نظر خواهد گرفت و باید ارتباط با ارگان هایی گرفته شود که می توانند در محل اعتبارات و بودجه کمک حال باشند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید در برنامه هفتم در مجلس شورای اسلامی پیشنهادی داده شود، تا دولت بتواند در برنامه هفتم برای زیر ساخت های فرهنگی اعتبار ویژه اختصاص دهد و چون این پروژه عظیمی است باید در برنامه‌های فرهنگی گنجانده شود که زمینه فرهنگی و اجتماعی کشور را ارتقا دهد.

محمد‌بیگی ‌خاطر‌نشان کرد:همچنین نیازمند این هستیم که از خیرین استفاده شود‌ و سازمان برنامه بودجه هم در استان و هم در کشور وظیفه دارد که این موضوع را ساماندهی کند و در ارتقا بودجه و ردیف ملی اهتمام ورزد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها