فرمانده سپاه امام صادق (ع) شهرستان آبیک:

جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف وظیفه همگانی است

سرهنگ صادق‌پور گفت: جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف طبق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی وظیفه همگانی است لذا بانوان انقلابی در معرفی الگوهای موفق ایرانی اسلامی باید تلاش کنند.
کد خبر: ۵۵۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳ - 03December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «مهدی صادق‌پور» فرمانده سپاه امام صادق (ع) شهرستان آبیک‌ در مراسم جشن میلاد حضرت زینب (س) در بخش بشاریات شهرستان آبیک اظهار داشت: جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف طبق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی وظیفه همگانی است لذا شما بانوان انقلابی در معرفی الگوهای موفق ایرانی اسلامی تلاش کنید تا با روشنگری اجازه ندهیم توسط رسانه‌هایی که به دنبال تغییر باور جوانان ما هستند، الگوهای ورشکسته سیاسی و اخلاقی جایگزین الگوهای موفق این سرزمین شوند.

وی گفت: نمونه الگوی ورزشکاری که در زمان خود به فرمان امام (ره) لبیک گفته و برای دفاع از سرزمین و ناموس این کشور زمین فوتبال را با تمام افتخاراتش رها کرد و به شهادت رسید، شهید مهدی رضایی مجد است که ‌کاپیتان تیم جوانان کشور در سال ۶۱ بوده و دو دوره آقای گل جوانان تهران بود و سال ۶۵ در عملیات کربلای ۵ در حالی که لباس بسیجی روی لباس ورزشی داشت به شهادت رسید.

سرهنگ صادقپور ‌با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی و سیره حضرت زینب (س) عنوان کرد: این شاخصه‌های اخلاقی شامل پایداری، صبر، حیا و عفت و نقش پاسداری وی در دفاع از اسلام حقیقی است که باید با ابزار تبلیغی اعم از جلسات سخنرانی و اشاعه پیام های تبلیغی در فضای مجازی برای بانوان به درستی تبیین شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک عنوان کرد: دفاع از مکتب نبوی و علوی و نیز نهضت سرخ حسینی (ع)، انتقال معارف عظیم عاشورا و احیای ارزش‌های دینی در خطبه‌های حضرت زینب (س) به زیبایی نمایان است. لذا همان گونه که حضرت زینب (س) در رسوایی خاندان ظالم بنی‌امیه و بیان مصائب دشت کربلا نقش بسزایی داشتند، بانوان جامعه اسلامی هم می‌توانند با تاسی به آن بانوی بزرگوار اسلام راه عزتمندی، شهامت، شجاعت و صبر در برابر مشکلات را به فرزندان خود بیاموزند.

وی تصریح کرد: در تحمل آن همه رنج و اندوه جانسوز و ایستادگی و پایداری در مقابل دشمنان ظالم از سوی آن بانوی بزرگوار، عبرت‌های بسیاری نهفته است، چرا که نهضت سرخ حسینی (ع) با حرکت جهادی و بیان رسا حضرت زینب (س) تا ابد زنده مانده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار