سردار اشتری:

نیروی انتظامی با فرمان رهبر معظم انقلاب آماده ی مبارزه با دشمنان اسلام است

فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه رونمایی از طومار امضای کارکنان داوطلب انتظامی شهرستان اصفهان برای دفاع از حرم حضرت زینب ( س ) گفت: ما افتخار می کنیم که نیروهای انتظامی هر لحظه آماده جهاد و شهادت هستند.
کد خبر: ۵۵۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹ - 27October 2015

نیروی انتظامی با فرمان رهبر معظم انقلاب آماده ی مبارزه با دشمنان اسلام است

به گزارش سرویس اجتماعی دفاع پرس،  سردار " حسین اشتری "فرمانده نیروی انتظامی روز گذشته  در حاشیه رونمایی از طومار امضای کارکنان داوطلب انتظامی شهرستان اصفهان برای دفاع از حرم حضرت زینب ( س ) گفت: ما افتخار می کنیم که نیروهای انتظامی هر لحظه آماده جهاد و شهادت هستند.
 

 وی افزود: کارکنان نیروی انتظامی با تاسی از امام حسین (ع) امروز با روحیه جهادی و حماسی آمادگی خدمت رسانی به مردم را دارند و هرلحظه نیز آماده جهاد و شهادت هستند.
 
وی با تقدیر از حرکت حماسی کارکنان نیروی انتظامی شهرستان اصفهان گفت: امروز به داشتن چنین کارکنانی در نیروی انتظامی به خود می بالم و باید بگویم که مسلماً هرجایی که روحیه ایثار و آماده بودن برای شهادت وجود داشته باشد بهتر می شود خدمت کرد.
 
سردار اشتری با بیان اینکه نیروهای انتظامی سربازان امام زمان(عج) و نائب برحقش ولی امر مسلمین جهان هستند گفت: نیروی انتظامی آمادگی دارد هرکجا که مقام ولایت تشخیص دهند چه در داخل و چه در خارج از مرزهای ایران اسلامی با دشمنان اسلام مبارزه کند .
 
فرمانده ناجا خاطر نشان کرد: همانطور که در کربلا یاران باوفای امام حسین(ع) تا پای جانشان ایستادند و ایشان را یاری کردند امروز نیروهای انتظامی هم به عنوان سربازان باوفای ولایت تا آخرین قطره خونشان در دفاع از ارزش ها و آرمان های این نظام می ایستند و گوش به فرمان رهبر و پیشوای خود هستند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار