نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران:

ایثار و جانفشانی شهدا ضامن استقلال، آزادی و یکپارچگی ملی است

حجت‌الاسلام «شکری» ایثار و جانفشانی شهدا را ضامن استقلال، آزادی و یکپارچگی ملی دانست و گفت: شهیدان و ایثارگران مانند شهدای کربلا، وجودشان مالامال از ایمان است.
کد خبر: ۵۵۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸ - 03December 2022

ایثار و جانفشانی شهدا ضامن استقلال، آزادی و یکپارچگی ملی استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام و المسلمین «یوسف علی شکری» نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدای مدافع امنیت «حمزه علی‌نژاد»، «مجید یوسفی» و «حمید پور نوروز» در شهرستان‌های رشت، آستانه اشرفیه و لاهیجان دیدار و در جمع آن‌ها اظهار داشت: در هشت سال دوران دفاع مقدس با تقدیم ۲۲۰ هزار شهید موفق شدیم دشمنی که قصد تجزیه ایران را داشت شکست دهیم.

این مسئول تصریح کرد: دشمن در این ۴۲ سال همه فشار‌ها را از تحریم تا ترور دانشمندان هسته‌ای و نیرو‌های نظامی و پژوهشگران و... را بر مردم و انقلاب تحمیل کرد و حالا به جایی رسیده که با به شهادت رساندن نیرو‌های بسیجی، به بدنه انقلاب اسلامی ضربه بزند.

حجت‌الاسلام شکری با بیان اینکه دشمن به خیال باطل خود سعی دارد با ایجاد اغتشاشات و به شهادت رساندن جوانان ما مردم را بترساند تا از انقلاب دست بردارند، افزود:، ولی این دشمن است که مانند همیشه به دست مردم غیور انقلابی شکست خواهد خورد.

وی با اشاره به اینکه استقلال، آزادی و یکپارچگی ملی با وحدت اجتماعی ایجاد می‌شود گفت: ایثار و جانفشانی شهدا ضامن این اتحاد است؛ افرادی، بدون هیچ وابستگی به این نظام از مجاهدین حرم می‌شوند و در راه حفظ نظام اسلامی از هیچ تلاشی روی‌گردان نیستند و در مقابل نیز کسانی را داریم که دین نظام بر خودشان را ادا نمی‌کنند. بی‌شک شهیدان و ایثارگران مانند شهدای کربلا پوست، استخوان و گوشتشان مالامال از ایمان است و ایمان با عمق وجودشان آمیخته است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه خداوند در قرآن به خانواده شهدا به خاطر صبوری و ایمانشان سلام فرستاده است، افزود: شهدا هر جایی که لازم بوده از انقلاب و اسلام دفاع شود بی‌منت و بی توقع، به مصداق مجاهدین فی سبیل الله سینه سپر کردند.

حجت‌الاسلام شکری با تأکید بر اینکه اسلام راه انبیاء و صدیقین است و صالحین و مستضعفین وارثین زمین هستند و به آن خواهند رسید، عنوان کرد: هر کس گمان کند که می‌تواند خون شهدا را پایمال کند در گمراهی است، چرا که شهدا نزد پروردگارند و کسانی که نزد پروردگار باشند از قوام و پایداری و حیات جاودان برخوردارند و نه تنها از شهدا نام نیکشان می‌ماند بلکه راهشان نیز ماندگار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار