معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس:

هنر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش اساسی و کلیدی دارد

«زارع» گفت: هدف از برگزاری کارگاه عکاسی ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر فارس رشد و شکوفایی استعداد هنری جوانان است زیرا هنر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش اساسی و کلیدی دارد.
کد خبر: ۵۵۹۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸ - 03December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «نبی‌الله زارع» معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس امروز در کارگاه عکاسی ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر فارس که در شهرستان ارسنجان برگزار شد اظهار داشت: این کارگاه آموزشی با موضوع عکس طبیعت با حضور 60 نفر از عکاسان حرفه‌ای و آماتور خانواده‌های شاهد ایثارگر استان فارس با حضور اساتید، طی دو مرحله آموزش «تئوری و عملی» برگزار شد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس افزود:هدف از برگزاری این کارگاه رشد و شکوفایی استعداد هنری جوانان است زیرا هنر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش اساسی و کلیدی دارد.

نبی‌الله زارع در پایان با عنوان اینکه برگزاری کارگاه‌ آموزشی هنری در جهت توانمندسازی دانش هنرجوی شاهد و ایثارگر استان امری ضروری است عنوان کرد: انتظار می‌رود با برگزاری چنین برنامه‌هایی شاهد تولید و ثبت آثار فاخر در راستای برپایی نمایشگاه‌های عکس از آثار این هنرمندان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار