توسط قرارگاه شهید برونسی انجام شد؛

اهدا ۳ واحد مسکونی به زوج‌های جوان معلول در مشهد

همزمان با روز جهانی معلولین، به همت قرارگاه اجتماعی امنیتی شهید برونسی ۳ واحد مسکونی به سه زوج معلول حاشیه‌نشین مشهد اهدا شد.
کد خبر: ۵۵۹۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹ - 03December 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «رسول جباری» فرمانده قرارگاه اجتماعی امنیتی شهید برونسی اظهار داشت: با تأمین اعتبار از سوی این قرارگاه، احداث سه واحد مسکونی برای سه زوج معلول در دستور کار قرار گرفت که با پیگیری گروه‌های جهادی و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج مسلم، عملیات اجرایی احداث این واحدهای مسکونی به پایان رسید.

وی افزود: امروز همزمان با روز جهانی معلولین، دو واحد مسکونی در خیابان حر مشهد و یک واحد هم در روستای کنه ۲۰ تحویل این سه زوج معلول شد.

جباری گفت: قرارگاه شهید برونسی در کنار مأموریت‌‌های حوزه امنیتی تاکنون اقدامات خوبی از جمله احداث واحدهای مسکونی و مساجد، توزیع بسته‌های معیشتی و اشتغال‌زایی در حاشیه شهر مشهد انجام داده است.

فرمانده قرارگاه اجتماعی امنیتی شهید برونسی تصریح کرد: کارگاه‌های خوداشتغالی ویژه بانوان بدسرپرست و بی‌سرپرست یکی دیگر از مأموریت‌‌های این قرارگاه است که تاکنون تعداد زیادی از آن‌ها در کارگاه‌های خیاطی و گلدوزی مشغول به فعالیت شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار