مادر شهیدان «کارگریان» به لقاءالله پیوست

حاجیه خانم «حلیمه جزینی» مادر شهیدان «محسن و محمدعلی کارگریان» از شهرستان‌های استان تهران در سن ۸۶ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۵۵۹۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲ - 04December 2022

مادر شهیدان  «کارگریان» به لقاءالله پیوستبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حاجیه خانم حلیمه جزینی مادر شهیدان والامقام محسن و محمدعلی کارگریان از شهدای ۸ سال دفاع‌مقدس ظهر امروز شنبه ۱۲ آذرماه ۱۴۰۱ در سن ۸۶ سالگی در بیمارستانی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

در پی درگذشت حاجیه خانم جزینی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در پیامی فقدان این مادر بزرگوار شهیدان را تسلیت گفت.

بر اساس این گزارش مراسم تشییع پیکر این مادر شهیدان صبح فردا یکشنبه در چهاردانگه برگزار می‌شود.

شهید محسن کارگرایان در سال ۱۳۴۷ در شهرری چشم به جهان گشود. او پس از طی دوران کودکی وارد مدرسه شد و تا کلاس سوم راهنمایی به تحصیل علم پرداخت، تا اینکه از طریق بسیج به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و پس از خدمات شایسته‌ای عاقبت به آرزوی خویش رسید و در آبان سال ۱۳۶۶ در سردشت به درجه رفیع شهادت نائل آمد. مزار پاکش در امامزاده عباس (ع) قرار دارد.

شهید محمدعلی کارگریان نیز در اردیبهشت ۱۳۳۵ متولد شد و در بیست و نهم دی ۱۳۵۹ در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش خمپاره به قلب و سر، به مقام شهادت نائل شد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها