مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان:

یادمان‌های شهدای گمنام باید به مراکز و قطب‌های فرهنگی تبدیل شوند

سرهنگ «کاظمی» گفت: یادمان‌های شهدای گمنام باید به مراکز و قطب‌های فرهنگی تبدیل شوند و به گونه‌ای باشد که شروع یا پایان مراسم و تجمعات از یادمان شهدای گمنام باشد.
کد خبر: ۵۵۹۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸ - 04December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، یادمان شهدای گمنام شهر مرزی انبارالوم از توابع شهرستان آقلا در استان گلستان، با حضور خانواده معزز شهدا، مسئولین و مدیران استانی و شهرستانی و جمعی از علاقمندان و مشتاقان طریق عشق و ایثار افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان در این مراسم ضمن قدردانی و امتنان فراوان از تمام اشخاص حقیقی و حقوقی که در مسیر تکمیل و به بهره برداری رساندن یادمان شهدای گمنام شهر انبارالوم تلاش کردند، از مسئولین به ویژه فرماندار، بخشدار، فرمانده سپاه شهرستان و هیئت امنای حرم شهدای گمنام خواستند که حسب فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی یادمان‌های شهدای گمنام باید به مراکز و قطب‌های فرهنگی تبدیل شوند و به گونه‌ای باشد که شروع یا پایان همه مراسمات و تجمعات مردمی از محل یادمان شهدای گمنام باشد.

پیرو تقاضا و پیگیرهای مکرر مردم ولایتمدار و شهیدپرور بخش وشمگیر و شهرانبارالوم مبنی بر درخواست میزبانی از شهدای گمنام و عطرآگین کردن فضای معنوی شهر با یاد و نام شهدای والامقام، پیکر مطهر و معطر دو شهید گمنام غواص در بیستم مرداد سال 1394 در زمینی به متراژ 2 هزار متر مربع تدفین شد.

یادمان شهدای گمنام شهر انبارالوم چهارمین یادمان شهدای گمنام استان گلستان هست که در سال جاری افتتاح شده و قبل از آن نیز یادمان شهدای گمنام در شهرهای گمیشان، سرخنکلاته و سنگدوین نیز تکمیل به بهره برداری رسیده است.

یادمان های شهدای گمنام باید به مراکز و قطب های فرهنگی تبدیل شوند

یادمان های شهدای گمنام باید به مراکز و قطب های فرهنگی تبدیل شوند

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها