برگزاری نشست کارگروه‌های مادران و همسران شهدا و ایثارگران آذربایجان شرقی

نشست کارگروه‌های مادران، همسران، خواهران و دختران شهدا و ایثارگران استان آذربایجان شرقی با حضور امیر «عباسی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۹۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰ - 04December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، نشست کارگروه‌های مادران، همسران، خواهران و دختران شهدا و جانبازان و ایثارگران اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی امروز (یکشنبه) با حضور امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، «زهرا کوهی» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و «منصوره کیانی» مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا برگزار شد.

امیر «عباسی» در این نشست با اشاره به نقش فعال زنان ایرانی در دفاع مقدس، اظهار داشت: بانوان ما در تمام برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی به‌ویژه هشت سال دفاع مقدس، سلحشوری‌های فراوانی از خود نشان دادند که معرفی این ایثارگری‌ها باید مورد توجه واقع شود.

وی تاکید کرد: بانوان پیشکسوت و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به‌عنوان کسانی که موضوع دفاع مقدس را از نزدیک لمس کرده‌اند، امکان و توان بالایی برای تبیین موثر این حماسه دارند و باید در این موضوع همچون همیشه به میدان بیایند.

در ادامه این نشست حاضران درباره راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی شایسته نقش زنان در دفاع مقدس، تکریم بانوان پیشکسوت دفاع مقدس و... به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار