امام جمعه اردکان:

یکی از مصادیق جهاد امروز، جهاد تبیین است

حجت‌الاسلام «شاکر» با اشاره به تهاجم همه جانبه دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی، گفت: از مصادیق جهاد امروز، جهاد تبیین و روشنگری، بویژه برای نسل جوان است.
کد خبر: ۵۵۹۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳ - 04December 2022

برگزاری محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه شهرستان «میبد»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردکان، محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه شهرستان میبد امروز با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین «سید اسماعیل شاکر» امام جمعه اردکان برگزار شد.

امام جمعه اردکان در این مراسم با اشاره به روایتی از حضرت امام صادق (ع) که فرمودند؛ جهاد در راه خدا از افضل اعمال است، اظهار داشت: تلاش درست و نیت الهی داشتن شرط قبولی جهاد است.

وی با بیان اینکه جهاد، دری از در‌های بهشت است، افزود: جهاد کردن فقط در عرصه نظامی و جنگ نیست و انسان همیشه می‌تواند مجاهد فی سبیل الله باشد.

حجت الاسلام ‌‌شاکر ابراز داشت: جهاد گاهی فردی است و گاهی اجتماعی. بنابر آیات قرآن (۵۲ فرقان) ایستادگی در برابر کفار و دشمنان، جهاد اجتماعی است و ملت ایران ۴٣ سال است که به این دستور عمل می‌کند و بصورت جمعی در میدان مبارزه با استکبار ایستاده و البته هزینه‌های زیادی داده است.

وی با اشاره به تهاجم همه جانبه دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی، گفت: از مصادیق جهاد امروز، جهاد تبیین و روشنگری، بویژه برای نسل جوان است.

امام جمعه اردکان تصریح کرد: اخلاق و برخورد مناسب و استدلال و منطق درست از ارکان اساسی جهاد تبیین است که همه وظیفه داریم با بیان دستاورد‌های انقلاب و نظام اسلامی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار