فرمانده سپاه فجر فارس:

نقشه‌های دشمن با خدمت به مردم نقش بر آب می‌شود

سردار «بوعلی» گفت: یکی از مهمترین راه‌های عینیت‌بخشی به جهاد تبیین، خدمت به مردم به ویژه محرومان است و اگر این مهم محقق شود تمام نقشه‌های دشمن نقش بر آب می‌شود.
کد خبر: ۵۵۹۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹ - 04December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سردار سرتیپ پاسدار «یدالله بوعلی» فرمانده سپاه فجر فارس امروز در نشست فرماندهان و پیشکسوتان دفاع‌مقدس استان فارس که با محوریت «جهاد تبیین»، با حضور  فرماندهان و پیشکسوتان دو لشکر شاخص استان فارس لشکر 19 فجر و لشکر 33 المهدی به همت اداره کل حفظ آثار دفاع‌ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس به میزبانی لشکر 19 فجر برگزار شد اظهار داشت: یکی از مهمترین راههای عینیت‌بخشی به جهاد تبیین، خدمت به مردم به ویژه محرومان است و اگر این مهم محقق شود تمام نقشه‌های دشمن نقش بر آب می‌شود.

فرمانده سپاه فجر فارس ابتدا بیان کرد: اگر ایران اسلامی امروز در اقتدار، امنیت و آرامش است این مهم جز با ایثار و از جان‌گذشتگی شهدا میسر نشده و باید قدر این امنیت و آرامش را بدانیم.

سردار یدالله بوعلی افزود: در همین حوادث اخیر شهدای ما با تقدیم جان خود، در برابر تفرقه و نفاق و توطئه دشمنی که فقط به تضعیف و تجزیه و ناامن کردن ایران عزیز می‌اندیشد ایستادند. باید برای تبیین این حماسه و بیان موفقیتهای نظام بیشتر تلاش کنیم و نگذاریم دشمن الگوهای ساختگی و پوشالی و پوچ خود را به ذهن نوجوانان و جوانان ما غالب کند زیرا ما بهترین الگوها را در دفاع از سرزمین خود داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها