جانشین وزیر دفاع در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

تفکر بسیجی و مدیریت جهادی عامل پیشرفت نیروهای مسلح است

سردار سرتیپ «فرحی» فرهنگ بسیجی و مدیریت جهادی را عامل پیشرفت نیروهای مسلح در حوزه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دانست.
کد خبر: ۵۵۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۴ - 05December 2022

فرهنگ بسیجیسردار سرتیپ پاسدار «مهدی فرحی» جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در خصوص ترویج فرهنگ بسیجی در سطح نیروهای مسلح اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، فرهنگ و تفکر بسیجی در تمامی ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه در سطح نیروهای مسلح شکل گرفته است.

سردار فرحی ادامه داد: دستاوردهای حوزه دفاعی کشور در بخش‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به نسبت کارکرد سایر سازمان‌ها و نهادها از شاخص‌های بالاتری برخوردار است و این بیانگر آن است که سطح تفکر بسیجی، فرهنگ بسیجی و مدیریت جهادی در مجموعه نیروهای مسلح پررنگ‌تر از سایر نهادهاست.

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: اینکه همچنان باب شهادت در عرصه نیروهای مسلح باز است، برگرفته از همین تفکر و روحیه بسیجی است که باعث شده تا نیروهای جان بر کف و خدوم با تمام توان در عرصه وارد شوند و در مسیر اعتلا و پیشرفت کشور جانفشانی کنند.

سردار فرحی گفت: به‌حمدالله در شرایط تحریمی با تلاش و ممارست شبانه‌روزی فرزندان و متخصصان توانمند داخلی  کشورمان، همه‌روزه شاهد نوآوری و ابداعات و ساخت دستاوردهای عالی و بی‌نظیر در حوزه دفاعی هستیم که بعضاً این دستاوردها در عرصه جهانی نیز قابل ارزیابی است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها