همزمان با دهه اول فاطمیه؛

شهرکرد میزبان یک شهید گمنام خواهد بود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با دهه فاطمیه اول و روز دانشجو، استان چهارمحال و بختیاری میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام خواهد بود.
کد خبر: ۵۵۹۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶ - 04December 2022

شهرکرد میزبان یک شهید گمنام می شودسرهنگ «منوچهر دوالفقاری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در شهرکرداظهار داشت: همزمان با دهه فاطمیه اول و روز دانشجو، استان چهارمحال و بختیاری میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام می‌شود.

ذوالفقاری افزود: پیکر مطهر این شهید گمنام ۲۱ ساله شامگاه امشب (یکشنبه) وارد استان شده و به معراج الشهدای شهرکرد منتقل می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: امسال مراسمات روز دانشجو در سطح مراکز علمی و دانشگاهی استان و هیئات مذهبی در ایام دهه فاطمیه مزین به حضور این شهید والامقام گمنام خواهد بود.

وی گفت: استان چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) نیز میزبان پیکر‌های مطهر شهدای گمنام خواهد بود که در چند نقطه از استان تشییع و به خاک سپرده می‌شوند. اطلاعات تکمیلی در این زمینه نیز متعاقباً اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار