معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان:

مقاومت عامل قدرت لبنان است

شیخ نعیم قاسم گفت: مقاومت عامل قدرت لبنان است و احدی نمی‌تواند گزندی به آن وارد کند.
کد خبر: ۵۵۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱ - 04December 2022

نجات اقتصادی لبنان اولویت انتخاب رئیس جمهوربه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المنار، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان اظهار داشت: اولویت کنونی انتخاب رئیس جمهوری است که طرح نجات اقتصادی را پیاده کند و موضوعات اختلافات برانگیز که به نفع اسرائیل است و موجب فتنه می‌شود را مطرح نکند.

شیخ نعیم قاسم افزود: لبنان سه دستاورد علیه اسرائیل به دست آورده است که شامل آزادسازی جنوب لبنان در سال ۲۰۰۰، ایجاد بازدارندگی در برابر اسرائیل در سال ۲۰۰۶ که هنوز پابرجاست و سوم ترسیم مرز دریایی می‌شود که اگر تهدیدات مقاومت نبود، رخ نمی‌داد.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان ادامه داد: مقاومت عامل قدرت لبنان است. مقاومت یکی از پایه‌های لبنان است که احدی نمی‌تواند گزندی به آن وارد کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: اسرائیل خطر واقعی است که باید همواره مدنظر قرار گیرد. اسرائیل خطری برای فلسطین و لبنان و منطقه و جهان است. این رژیم اشغالگر به جنایات خود ادامه می‌دهد. کل تاریخ این رژیم، قتل و آواره کردن، اعدام و جنایات و اشغال مناطق جدید است.

شیخ نعیم قاسم در پایان تصریح کرد: هم‌اکنون آمریکا حامی اصلی اسرائیل است. آمریکا به طور دائم به دنبال ایجاد هرج و مرج در لبنان و ممانع از رسیدن برق به آن است. آمریکا در همه امور لبنان دخالت می‌کند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار