فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) شهرستان تاکستان:

باید از هنر برای معرفی انقلاب استفاده شود

سرهنگ حسینی گفت: باید از هنر در تمام ابعاد برای معرفی انقلاب و دستاورد‌های آن استفاده شود.
کد خبر: ۵۵۹۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸ - 04December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، آیین اختتامیه نخستین جشنواره صنایع دستی بسیج استان قزوین با همکاری سازمان بسیج استان قزوین و اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان در شهرستان تاکستان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و برگزیدگان جشنواره در تاکستان برگزار شد.

سرهنگ «حسینی» فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) تاکستان در این مراسم با بیان اینکه امروزه هنر وسیله و ابزار قوی برای معرفی اسلام ناب محمدی و فرهنگ ایرانی اسلامی است، اظهار داشت: باید از هنر در تمام ابعاد برای معرفی انقلاب و دستاوردهای آن استفاده کرد.

حسینی بیان کرد: دشمن امروزه با تمام وجود از هنر و رسانه برای از بین بردن اسلام و انقلاب استفاده می‌کند که مردم با بصیرت مثال‌زدنی صف خودشان را از دشمنان جدا کردند و فتنه شمنان را در جنگ ترکیبی شکست دادند.

وی عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با فریب عده‌ای از جوانان خواستند مدعی حقوق بشر و مدعی حمایت از زنان و ملت ایران باشند که این بار نیز مردم با بصیرت خودشان دور ولایت جمع شدند و انقلاب را تکریم کردند و اجازه ندادند که دشمن امنیت مردم را خدشه‌دار کند.

سرهنگ حسینی در پایان گفت: باید از ظرفیت های صنایع دستی استان و شهرستان برای ریشه‌کنی فقر و بیکاری استفاده کرد و توانمندی های استان را در معرض دید همگان قرار داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار