برگزاری جشنواره «سرباز جوان» در لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان

جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) و سرباز جوان با سخنرانی سردار «بهروز دولتی» در لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۹۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴ - 04December 2022

برگزاری جشنواره «سرباز جوان» در لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلانبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «بهروز دولتی» فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان امروز در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) با عنوان «سرباز جوان» در لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه سرمایه انقلاب اسلامی ما جوان‌های مملکت ما هستند، اظهار داشت: دفاع مقدس را همین جوان‌ها اداره کردند.

وی با بیان اینکه همه از جوانان انتظار دارند، تصریح کرد: جوانان هم باید به آینده امید داشته باشند، اما متاسفانه برخی از جوانان امروزی با زحمت کمتر می‌خواهند به همه موفقیت‌ها برسند و البته مسئولین هم باید امید را به جوانان با فراهم آوردن زمینه‌های اشتغال و ازدواج و… ایجاد کنند.

سردار دولتی با بیان اینکه رسانه‌های ضدایرانی ۲۴ ساعته یاس و ناامیدی را به جوانان القا می‌کنند، گفت: پیشرفت‌هایی که به همت همین جوانان بدست آمده در عرصه نظامی و علوم بی نظیر است.

وی ادامه داد: آرزوی قلبی ما سربلندی جوانان ما است، با حضور جوانان انقلابی دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان خطاب به پاسداران لشکر گفت: وظیفه داریم روز به روز ارتباط خودمان را با نیرو‌های وظیفه لشکر نزدیکتر کنیم، نیرو‌های وظیفه هم باید احساس آرامش کنند تا به وظیفه سربازی خود اهتمام ورزند.

در این مراسم از ۴۰ سرباز نمونه و ۳ نفر از پاسدارانی که امورات نیرو‌های وظیفه را بر عهده داشتند تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار