در فارس؛

جهرم رتبه برتر چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج شد

چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در مرحله استانی با برتری جوانان جهرم خاتمه یافت و جهرمی‌ها موفق به کسب عناوین برتر و صعود به مرحله کشوری این رویداد شدند.
کد خبر: ۵۵۹۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹ - 04December 2022

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در مرحله استانی با برتری جوانان جهرم خاتمه یافت و جهرمی‌ها موفق به کسب عناوین برتر و صعود به مرحله کشوری این رویداد شدند.

در این رویداد که از ۹ تا ۱۱ آذر ماه در دانشگاه فنی شهید باهنر شیراز با هدف شناسایی و حمایت از استعداد‌های برتر در حوزه تولید محتوای دیجیتال برگزار شد ۴۰ تیم منتخب از سراسر استان در سه رشته پویانمایی، نرم‌افزار و بازی ویژه تلفن همراه به رقابت پرداختند که در پایان سه تیم جهرمی حاضر در این رویداد در رشته‌های نرم‌افزار، تلفن همراه و پویانمایی رتبه‌های برتر را از آن خود کردند.

بر اساس رای هیات داوران تیم «مدرن‌فا» متشکل از شایان سلیمانی، علی مصلی‌نژاد، رضا عادل‌پور و محمدهادی نصیری در بخش نرم افزار ویژه تلفن همراه توانستند با طراحی نرم افزار هوادار رتبه نخست این رقابت‌ها را کسب کنند و در بخش پویانمایی تیم «حال خوب» از جهرم متشکل از محمدصالح حکمتی فرد، فاطمه نژند، مریم اسمعیلی، نگار علی‌نژاد و حانیه آذرخش توانستند مقام دوم را کسب کنند.

تیم «جزیره پویا» دیگر نماینده شهرستان جهرم در این رویداد سراسری با حضور سارا شیرزاده، شیما حسینی‌جو و نازنین شریفی توانستند مقام چهارم را کسب کرده و شایسته تقدیر شناخته شدند.

 تیم‌های برتر این رویداد جواز حضور در مرحله کشوری این رقابت‌ها که روز‌های پایانی آذرماه در تهران برگزار می‌شود را پیدا خواهند کرد.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار