رئیس کل دادگستری استان فارس:

می‌توان با جهاد تبیین تهدیدات فضای مجازی معاندان را خنثی کرد

حجت‌الاسلام «موسوی» در خصوص نقش فضای مجازی در اغتشاشات اخیر گفت: ما در زمینه فضای مجازی و آگاهی‌بخشی به مردم، کمتر کار کرده‌ایم و باید با جهاد تبیین برای هدایت‌گری، بصیرت‌افزایی و روشنگری جوانان و نسل آینده تلاش کنیم تا نقشه دشمن خنثی شود.
کد خبر: ۵۵۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰ - 04December 2022

با جهاد تبیین می‌توان تهدیدات فضای مجازی معاندین را خنثی کردبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام «سیدکاظم موسوی» رئیس دادگستری استان فارس امروز 13 آذر در مراسم تکریم و معارفه دادستان شهرستان قیر و کارزین با بیان مصادیق تهدیدات فضای مجازی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی معاندین نظام  و نقش فضای مجازی در اغتشاشات اخیر اظهار داشت: ما در زمینه فضای مجازی و آگاهی‌بخشی به مردم، کمتر کار کرده‌ایم و باید در این زمینه با جهادتبیین برای هدایت‌گری، بصیرت‌افزایی و روشنگری جوانان و نسل آینده تلاش کنیم تا نقشه دشمن خنثی شود.

رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به حوادث اخیر و اغتشاشات در استان فارس گفت: پرونده عاملان حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع) تکمیل شده و در حال بررسی و پرونده اغتشاشگران نیز با جدیت و قانونی در حال پیگیری است.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی مردم‌داری و تکریم مراجعین و حفظ شأن و منزلت مراجعه‌کنندگان به دستگاه قضایی را از اولویت‌های دادگستری دانست و خاطرنشان کرد: افزایش رضایت‌مندی مردم در اجرای برنامه‌های سند تحول قضایی نقش مؤثری دارد.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر عدالت‌محوری تصریح کرد: مردم از دستگاه قضایی، انتظار تحقق و اجرای عدالت دارند و مسئولان قضایی، رؤسا و دادستان‌ها و قضات باید برای احقاق حق و اجرای عدالت و خدمت به مردم تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

موسوی، برخورد قاطع دادستان‌ها در برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را لازم دانست و افزود: دادستان‌ها در این خصوص باید در چارچوب قانون، بدون اغماض و با قاطعیت اقدامات لازم را انجام دهند زیرا وظایف گسترده‌ای برای حفظ و صیانت از حقوق عامه بر عهده دادستان‌ها قرار داده شده است.

در پایان این مراسم از غلامرضا داودی، دادستان عمومی و انقلاب سابق حوزه قضایی قیر و کارزین تقدیر و حجت‌الاسلام والمسلمین شریف‌زاده به عنوان دادستان جدید این شهرستان معارفه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار