فرمانده حوزه بسیج اصناف سپاه ثارالله (ع) شیراز:

ایستگاه تخصصی جهادی اصناف با حضور نیرو‌های بسیجی و جهادی برگزار شد

«احمدی» گفت: ایستگاه تخصصی جهادی اصناف با حضور نیرو‌های بسیجی و جهادی اتحادیه‌های صنفی در شیراز در قالب رزمایش جهادگران فاطمی ۲ به مناسبت هفته بسیج در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۹۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱ - 04December 2022

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، «محمد احمدی» فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان سپاه ثارالله (ع) شیراز امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار داشت: ایستگاه تخصصی جهادی اصناف با حضور نیرو‌های بسیجی و جهادی اتحادیه‌های صنفی در شیراز در قالب رزمایش جهادگران فاطمی ۲ به مناسبت هفته بسیج در شیراز برگزار شد.

فرمانده حوزه بسیج اصناف سپاه ثارالله (ع) شیراز ابتدا بیان کرد: با همکاری پایگاه اتحادیه‌های آرایشگران، تعمیرات لوازم خانگی و اتحادیه رنگ‌آمیزان، ایستگاه تخصصی جهادی با رویکرد فعالیت در مناطق محروم و با میزبانی پایگاه شهدای احمد آباد در این منطقه برگزار شد و به افراد خدمات تخصصی آرایشگری، تعمیرات و دیگر فعالیتها را به صورت رایگان ارائه داد.

محمد احمدی افزود: به همت اتحادیه رنگ‌آمیزان و نقاشان، تعدادی از مدارس مناطق محروم از جمله مدرسه حضرت مریم منطقه احمد آباد به طور رایگان رنگ‌آمیزی خواهد شد.

احمدی در ادامه ضمن تقدیر از اتحادیه‌هایی که در رزمایش جهاد گران فاطمی ۲ در قالب اردو‌های تخصصی جهادی اصناف شرکت کردند گفت: برخلاف تقکرات سرمایه‎‌داری و لیبرالی، گام اصلی ایجاد بازار و اقتصاد اسلامی کار جهادی است و تحقق این امر بدون روحیه جهادی ممکن نیست.

وی افزود: گسترش روحیه جهادی در رسته‌ها و رده‌های مختلف از ثمرات تفکر انقلاب اسلامی است و توفیقات و دستاوردهای بدست آمده در عرصه‌های مختلف کشور حاصل افراد و تفکر جهادی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار