شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

در یورش سحرگاه امروز نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان «الدهیشه» در بیت لحم واقع در جنوب کرانه باختری، یک جوان فلسطینی به شهادت رسید و شماری دیگر زخمی شدند.
کد خبر: ۵۵۹۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸ - 05December 2022

شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، در حمله سحرگاه امروز دوشنبه نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان «الدهیشه» در شهر بیت لحم در جنوب کرانه باختری، یک جوان فلسطینی بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید و دست کم شش فلسطینی دیگر زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین از شهادت یک جوان فلسطینی بر اثر اصابت گلوله به سینه وی در اردوگاه آوارگان الدهیشه در بیت لحم خبر داد. منابع محلی گزارش دادند که این شهید، «عمر مناع» اسیر آزاد شده از اردوگاه الدهیشه است.

شماری زیادی از نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی سحرگاه امروز دوشنبه به اردوگاه الدهیشه در بیت لحم هجوم بردند و با جوانان فلسطینی درگیر شدند که طی این درگیری‌ها و تیراندازی نظامیان صهیونیست، یک جوان فلسطینی به شهادت رسید و دست کم شش فلسطینی دیگر زخمی شدند.

جنبش «المجاهدین» فلسطین ضمن تسلیت شهادت این جوان فلسطینی اعلام کرد که خون شهدا، چراغ درخشان راه آزادسازی فلسطین باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار