نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

ایران کمیته حقیقت‌یاب سازمان ملل را به رسمیت نمی‌شناسد

ساعدی گفت: کمیته حقیقت‌یاب شورای حقوق بشر سازمان ملل برای اتفاقات اخیر در ایران را به رسمیت نمی‌شناسیم و فعالیت این کمیته را دخالت در امور داخلی کشورمان می‌دانیم.
کد خبر: ۵۵۹۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹ - 05December 2022

ایران کمیته حقیقت‌یاب سازمان ملل را به رسمیت نمی‌شناسد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «قاسم ساعدی» عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به بیانیه ضدایرانی شورای حقوق بشر سازمان ملل، اظهار داشت: این بیانیه بیانیه‌ای کاملاً سیاسی است و فاقد وجاهت قانونی و حقوقی می‌باشد.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی افزود: حقوق بشر به عنوان یک ابزار در دست کشور‌هایی مثل آمریکا است تا اهداف سیاسی خود را به پیش ببرند، این کشور‌ها هرجا که به نفعشان باشد از حقوق بشر چشم می‌پوشند و هرجا که منافعشان به خطر بیفتد حقوق بشر را به عنوان یک ابزار برای تحمیل فشار‌های خود مورد استفاده قرار می‌دهند.

ساعدی گفت: سوال اینجاست که مدعیان حقوق بشر چرا در قبال کشتار مردم عراق و افغانستان و سوریه توسط مزدوران سکوت اختیار کردند و واکنشی به کشتار مردم در این کشور‌ها نشان ندادند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان ملل کمیته حقیقت‌یابی را برای بررسی اتفاقات اخیر در ایران تشکیل داده که این یک دخالت آشکار در امور داخلی کشور ما است.

نماینده مجلس یازدهم افزود: ما این کمیته را به رسمیت نمی‌شناسیم و همانطور که گفتم فعالیت آن را دخالت در امور داخلی خود می‌دانیم.

منبع: ایرنا 

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها