برگزاری همایش منطقه‌ای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در خوزستان

همایش منطقه‌ای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و هرمزگان با حضور رئیس سازمان بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۹۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷ - 05December 2022

برگزاری همایش منطقه‌ای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، همایش منطقه‌ای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور استان‌های منطقه شش کشور (خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و هرمزگان) با حضور سردار «سیدحسین ستوده» رئیس سازمان بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس امروز در اهواز برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در ابتدای این همایش، ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین، گزارشی از آخرین فعالیت های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان را به سمع و نظر حاضرین رساند.

سردار ستوده نیز همگرایی و استفاده بهینه از ظرفیت های استانی را بهترین راهبرد برای پیشرفت امور حوزه دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: باید از تجربیات مفید همدیگر بهره ببریم تا دچار آزمون و خطا نشویم.

وی افزود: در خصوص ساخت مراکز فرهنگی و موزه ها باید همه جوانب لحاظ شود تا مخاطبین با همه سلیقه ها بتوانند از این فضاهای معنوی و ارزشی بهره لازم را ببرند.

رئیس سازمان بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: در خصوص هزینه ها نیز باید همه جوانب و حساسیت ها لحاظ شود چون کار در حوزه شهدا و رزمندگان باید با توجه به ماهیت و ذات مقدس آن به گونه ای باشد که با کمترین هزینه بتوانیم بیشترین بهره را ببریم.

در ادامه همایش نیز مدیران کل استان های کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و هرمزگان آخرین گزارشات از فعالیت های خود را به اطلاع حاضرین رساندند و خواستار هم افزایی و استفاده از تجربیات گرانبهای دیگر استان ها در حوزه های مختلف شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار