مدیریت مشارکت امور زنان دفاع مقدس قزوین:

برگزیدگان مسابقه کتابخوانی ساحل انتظار مشخص شدند

رجبی گفت: برگزیدگان مسابقه سراسری کتابخوانی ساحل انتظار که به میزبانی استان قزوین برگزار شد، مشخص شدند.
کد خبر: ۵۵۹۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱ - 05December 2022

برگزیدگتن مسابقه کتابخوانی ساحل انتظار مشخص شدند///سلام خداقوت خسته نباشید اصلاح شد، عکس جلد کتاب رو زدمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «رقیه رجبی» مدیریت مشارکت امور زنان در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قزوین اظهارداشت: مسابقه سراسری کتابخوانی ساحل انتظار که با مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین به مناسبت هفته دفاع مقدس آغاز شده بود با معرفی برگزیدگان در هفته گرامیداشت بسیج به کار خود پایان داد.

وی با اشاره به استقبال گسترده عموم از این مسابقه کتابخوانی ابراز داشت: خوشبختانه اسقبال خوبی از سراسر کشور از مسابقه کتابخوانی ساحل انتظار که مجموعه خاطرات بتول خوئینی ها همسر شهید رجبعلی قربانی است، صورت گرفت.

رجبی افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، به قید قرعه، هشت نفر به عنوان برگزیدگان مسابقه سراسری کتابخوانی ساحل انتظار معرفی شدند.

مدیریت مشارکت امور زنان در دفاع مقدس استان قزوین خاطر نشان کرد شهید رجبعلی قربانی موینی، هشتم فروردین ۱۳۳۸ در شهر قزوین متولد شد. دوره کاردانی خود در رشته انسانی را به پایان رساند و به شغل معلمی روی آورد و با آغاز جنگ تحمیلی در جبهه های حق علیه باطل حضور یافت و در تاریخ چهارم دی ۱۳۶۵ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ایرج جلیلی‌وش و حنانه کریمی از قزوین، امیرحسین حسنی‌آذر از تهران، براتعلی روشندل از خراسان رضوی، سجاد مازندرانی از گلستان، محمدرضا مجیدی از البرز، علی‌اصغر صالحی از چهار محال و بختیاری و هانیه گلزاران از یزد به عنوان برگزیدگان مسابقه سراسری کتابخوانی ساحل انتظار معرفی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها