مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان:

کرمان در ایام فاطمیه میزبان پیکر مطهر شهدای گمنام است

«مهدوی‌فرد» با بیان اینکه کرمان در ایام فاطمیه میزبان پیکر مطهر شهدای گمنام است، گفت: در حال حاضر خاک‌سپاری شهیدان گمنام در شهرهای جدیدالتاسیس و مراکز دانشگاهی مطرح است.
کد خبر: ۵۵۹۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶ - 05December 2022

کرمان در ایام فاطمیه میزبان پیکر مطهر شهدای گمنام است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ «محمود مهدوی‌فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کرمان در ایام فاطمیه میزبان پیکر مطهر شهدای گمنام است، اظهار داشت: 25 نقطه در سطح استان که آمادگی دفن پیکر شهید را داشت به تهران ارسال شده و منتظر تایید نهایی و خبر قطعی هستیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال در سه نقطه از استان پیکر مطهر شهیدان گمنام دفن شده است، گفت: در حال حاضر دفن شهیدان گمنام در شهرهای جدیدالتاسیس و مراکز دانشگاهی مطرح است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، افزود: ستاد قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش نیز یکی از متقاضیان دفن شهید گمنام است که منتظر تایید نهایی از تهران هستیم.

وی با بیان اینکه هشت دانشگاه در استان کرمان در اولویت دفن شهید گمنام قرار داشته و درخواست داده بودند، ادامه داد: از این تعداد در این مرحله دو دانشگاه به تهران ارسال شده و منتظر تایید نهایی هستیم.

مهدوی‌فرد با اشاره به اینکه در لیست ارسالی به تهران اسامی پنج شهرستان به‌عنوان متقاضی دفن شهید گمنام نیز ارسال شده است گفت: هم اکنون 220 درخواست تدفین شهید گمنام در نقاط مختلف استان را در دست بررسی داریم. کرمان در حال حاضر میزبان 301 شهید گمنام است که پیکر مطهر این شهدا در 125 حرم شهید گمنام قرار دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار