مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان:

مقاومت هوشمندانه رمز پیروزی در جنگ ترکیبی دشمن است

سرهنگ «حبیبی» بهترین الگوهای مسیر مقاومت را پیشکسوتان جهاد و شهادت دانست و گفت: رمز پیروزی در جنگ ترکیبی مقاومت فعال و هوشمندانه است که به حول قوه الهی و مقاومت ملت ایران پیروز در این جنگ خواهیم بود.
کد خبر: ۵۵۹۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵ - 05December 2022

مقاومت هوشمندانه رمز پیروزی در جنگ ترکیبی دشمن استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در جلسه شورای پیشکسوتان نیرو‌های مسلح گیلان در سالن جلسات کانون پیشکسوتان نداجا با بیان اینکه دوران دفاع مقدس سرشار از ظرفیت‌ها و دستاوردهاست، رزمندگان را بخشی از گنج دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: ضمن استفاده از خاطرات رزمندگان به منظور انتقال روحیه ایثار رزمندگان به جامعه باید تلاش شود نهضت خاطره‌گویی در مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد برگزارشود.

وی با تاکید به اینکه پیشکسوتان باید همت بالایی برای بیان خاطرات شفاهی داشته باشند، تصریح کرد: کناره گیری پیشکسوتان به معنای عدم انتقال و استفاده از تجربه و سوابق ارزنده و توانمندی آنهاست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با اشاره به جنگ ترکیبی افزود: رمز پیروزی در جنگ ترکیبی مقاومت فعال و هوشمندانه است که به حول قوه الهی و مقاومت ملت ایران پیروز در این جنگ خواهیم بود.

حبیبی بهترین الگو‌های مسیر مقاومت را پیشکسوتان جهاد و شهادت دانست و گفت: اگر مردم و ما با همان رویه و منش دوران دفاع مقدس رفتار و عمل کنیم گره‌گشای خیلی از مشکلات جامعه فراهم می‌شویم و با شکست فتنه عظیم دشمن شاهد پیشرفت و جهش بزرگ انقلاب اسلامی خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار