نماینده ولی فقیه در مازندران:

مازندران در حوزه بازسازی عتبات عالیات خوش درخشید

آیت‌الله «محمدی لائینی» گفت: مازندران در حوزه بازسازی عتبات عالیات خوش درخشید و این چراغ باید شعله‌ورتر بدرخشد.
کد خبر: ۵۵۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹ - 05December 2022

مازندران در حوزه بازسازی عتبات عالیات خوش درخشیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی‌فقیه در مازندران امروز در دیدار با مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، بازسازی عتبات عالیات را یکی از کارنامه‌های درخشان ایران اسلامی بعد از انقلاب دانست و اظهار داشت: بازسازی، توسعه و زیباسازی نیاز به رسیدگی داشت و صحن‌ها تاسیس شد و در زمینه تعمیرات گنبد و گلدسته و تعویض ضریح و استحکام بنا و ستون و مسقف کردن آن قدم‌های خوبی برداشته شده است.

وی با اشاره به حضور سالانه قریب به پنج میلیون زائر ایرانی در ایام اربعین حسینی، حذف روادید و برقراری راه آهن خرمشهر به بصره را از اقدامات خوب دانست و بیان کرد: همسویی دولت جدید عراق و با جممهوری اسلامی فرصتی برای همکاری بیشتر در زمینه تجاری و اقتصادی و تامین امنیت زوار و زائران را فراهم کرده است.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به اینکه هزینه بالای سفر اربعین نارضایتی‌هایی را در پی داشت، گفت: هزینه زیاد زیبنده نیست و ما باید در زمینه تخفیف نرخ و تسهیل سفر زمینی و هوایی اقداماتی را فراهم کنیم.

امام جمعه ساری با اشاره به مشارکت بالای مردم مازندران در بازسازی عتبات عالیات ادامه داد: باید زمینه مثبت کمک به بازسازی عتبات عالیات تقویت کنیم.

آیت الله محمدی لائینی با عنوان اینکه مازندران در حوزه بازسازی خوش درخشید و این چراغ باید شعله ورتر بدرخشد گفت: عتبات عالیات برای ما اهمیت دارد و باید برای بهبود وضعیت خدمات دهی اربعین راهکار‌هایی ارائه شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها