معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

میزبانی کهگیلویه و بویراحمد از دو شهید گمنام دفاع مقدس

«هاشمی‌مهر» گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) میزبان دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود.
کد خبر: ۵۵۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴ - 05December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، کمیته سیاست‌گذاری هماهنگی و نظارت بر خاکسپاری و تعیین مکان تدفین شهدای گمنام امروز به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

«سید جواد هاشمی‌مهر» در این نشست اظهار داشت: پیکرهای پاک دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز ۲۷ آذر وارد استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شوند و میهمان مردم شهیدپرور این استان خواهند بود.

وی افزود: پیکرهای این دو شهید همزمان با سراسر کشور، ششم دی‌ماه مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در دو نقطه استان تشییع و خاکسپاری می‌شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پیکر یکی از این شهدا در حوزه علمیه خواهران شهر دهدشت و پیکر شهید دیگر در منطقه «لیشتر» گچساران خاکسپاری خواهد شد.

هاشمی‌مهر گفت: به منظور هماهنگی و اجرای منظم برنامه‌ها، تقویم حضور شهدا در استان توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تهیه شود.

وی ابراز کرد: همچنین به منظور برنامه‌ریزی مناسب جهت برگزاری مراسم استقبال از پیکرهای شهدا، نشستی با حضور دستگاه‌های متولی برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی نگرانی‌ها در خصوص تدفین پیکر یکی از شهدا در منطقه لیشتر، گفت: هفته آینده نشستی در شهرستان گچساران برگزار و منطقه لیشتر مورد بررسی بیشتر قرار می‌گیرد تا از بروز مشکلات در آینده جلوگیری شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار