قائم‌ مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی هدف‌گذاری کمیته امداد تا پایان سال جاری

خاکسار گفت: هدف‌گذاری کمیته امداد امام خمینی (ره) ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان تا پایان سال است.
کد خبر: ۵۵۹۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۵ - 06December 2022

ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی هدف‌گذاری کمیته امداد تا پایان سال جاریمصطفی خاکسار قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه توانمندسازی و خودکفایی مددجویان اولویت نخست کمیته امداد است، اظهار داشت: کمیته امداد همواره تلاش کرده علاوه بر یاری‌رسانی به نیازمندان و کاهش آلام آنان، برای توانمندی و خودکفایی آنان نیز گام بر دارد.

خاکسار با اشاره به هدف‌گذاری کمیته امداد برای ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی در سال جاری، ادامه داد: ایجاد اشتغال یکی از راهبرد‌های توانمندی و خودکفایی مددجویان در جهت فراهم کردن زمنیه توسعه و پیشرفت کشور است.

قائم‌مقام کمیته امداد با تاکید بر اینکه هر یک از دستگاه‌های اجرایی یا نهاد‌ها با تلاش خود باری را از دوش نظام بر می‌دارند، خاطرنشان کرد: این یک وظیفه دینی و انسانی برای پیشرفت کشور و ادای دین به خون شهدا و جانبازان ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه کمک به هم نوع برگرفته از وظیفه دینی است، گفت: اگر موفقیتی در کمیته امداد در هر زمینه‌ای حاصل می‌شود، نشان از همکاری مردم، خیران و دستگاه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است

این‌ مقام مسئول افزود: در هر کاری مصالح و منافع نظام باید مورد توجه قرار گیرد؛ انقلاب اسلامی یک نعمت بزرگ است که همه ما باید بیش از پیش برای پیشرقت و آبادانی آن تلاش کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار