بیانیه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان به مناسبت روز دانشجو؛

دانشجویان در پی تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت روز دانشجو بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۵۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴ - 06December 2022

دانشجویان استکبار ستیز ایران اسلامی اثبات کرده اند رهروان مقام معظم رهبری و نهضت انقلاب اسلامی ایران هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت روز دانشجو بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

شانزدهم آذر ماه یادآور قیام آگاهانه و شجاعانه دانشجویان مسلمان و انقلابی ایران اسلامی علیه ظلم و ستم آمریکا و رژیم وابسته به آن است. شانزدهم آذر ماه 1332 تداعی‌گر کشتار مظلومانه دانشجویان دانشگاه تهران در اعتراض به اقدامات مداخله جویانه آمریکا پس از کودتای 28 مرداد و 16 آذرماه 1357 نیز یادآور اعتراض دانشجویان، رنگین شدن صحن دانشگاه تهران و خیابان‌های اطراف به خون پاک شهیدان «مصطفی بزرگ‌نیا»، «احمد قندچی» و «مهدی شریعت‌رضوی» است.

‌دانشجویان مسلمان و استکبارستیز ایران اسلامی در طول تاریخ انقلاب اسلامی مکرراً اثبات کرده‌اند پیروان سیره نبوی (ص) و رهروان رهبر معظم انقلاب اسلامی و نهضت انقلاب اسلامی ایران هستند و ذلت و خواری را هرگز تحمل نمی‎کنند و شهادت را فوز عظیم می‌دانند.

تردید نباید داشت که بین «اعتراض» که حق قانونی هر شهروند است، با «اغتشاش» که ریشه در دسیسه‌های دشمنان مردم دارد، تفاوت وجود دارد. اعتراض، نشان زنده بودن جامعه‎ای است که برخی از آسیب‌ها را بر نمی‌تابد، ولی آشوب و هنجارشکنی آن هم وقتی توسط رسانه‌هایی عاری از دلسوزی برای ملت ایران بر آتش آن دمیده می‌شود، ثمره‌ای جز حاکمیت افراطی‌گری و یا هرج و مرج ندارد.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان از دانشجویان، خواسته است تا با هوشیاری کامل مراقب ترفندها و تبلیغات سوء و مغرضانه آمریکا و وابستگان داخلی آن باشند.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار