ما مقاوم هستیم/ سرپرست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر خبر داد؛

بازدید ۲۵۰ زائر راهیان نور دانش آموزی استان مرکزی از موزه دفاع مقدس خرمشهر

حربی با اعلام خبر حضور بیش از ۲۵۰ زائر راهیان نور دانش آموزی از استان مرکزی در موزه جنگ خرمشهر گفت: طی چند وقت اخیر شاهد حضور کاروان‌های مختلف دانش آموزی از سراسر کشور در مناطق عملیاتی جنوب هستیم.
کد خبر: ۵۵۹۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷ - 06December 2022

بازدید 250 زائر راهیان نور دانش آموزی استان مرکزی از موزه دفاع مقدس خرمشهر«عباس حربی» سرپرست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، با اعلام خبر حضور بیش از ۲۵۰ زائر راهیان نور دانش آموزی از استان مرکزی در موزه جنگ خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته اظهار داشت: طی چند وقت اخیر شاهد حضور کاروان‌های مختلف دانش آموزی از سراسر کشور در مناطق عملیاتی جنوب هستیم.

وی افزود: بیشتر بازدیدکنندگان و زائران راهیان نور موزه دفاع مقدس خرمشهر از استان‌های بوشهر، بندرعباس، مرکزی و شهرهای خوزستان هستند.

حربی گفت: سردار مرادحاجتی تاکید دارند با توجه به هجمه های اخیر دشمنان علیه نوجوانان و جوانان کشور، ضرورت دارد که توجه بیشتری به جامعه دانش آموزی و دانشجویی شود و مراکز فرهنگی دفاع مقدس و مناطق عملیاتی باید با آمادگی بهتری میزبان این عزیزان باشند چون بهترین گزینه‌ها برای اجرای فرمان جهاد تبیین و روشنگری حقایق به این نسل از جامعه هستند.

‌وی ‌بیان داشت: افتخار می‌کنیم که در این ایام توفیق خدمت به کاروان‌ها و زائران عزیز راهیان نور از سراسر کشور را داشته و خادم فرهنگ دفاع مقدس باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها