فعال سیاسی اردنی:

اقلیم کردستان عراق ابزار آمریکا برای ایجاد آشوب در ایران است

یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش مردمی اردن گفت: آمریکا به دخالت در امور داخلی ایران از طریق اقلیم کردستان عراق ادامه می‌دهد تا در پرونده هسته‌ای ایران امتیازاتی بگیرد.
کد خبر: ۵۵۹۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳ - 06December 2022

اقلیم کردستان عراق ابزار آمریکا برای ایجاد آشوب در ایرانبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری المعلومه، «محمد احمد الروسان» یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش مردمی اردن، درباره وجود دست‌های پنهان برای بی‌ثبات کردن امنیت ایران از طریق اقلیم کردستان عراق و مرز‌های آن با ایران هشدار داد و آمریکا را به دست داشتن در تحولات اخیر ایران متهم کرد.

الروسان در مصاحبه با المعلومه افزود: آمریکا به دخالت در امور داخلی ایران از طریق اقلیم کردستان عراق و مرز‌های آن با ایران ادامه می‌دهد تا در پرونده هسته‌ای ایران امتیازاتی بگیرد.

یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش مردمی اردن عنوان کرد: ایران به راهبرد خود برای پاکسازی دست نشانده‌ها و مزدوران محلی یا منطقه‌ای واشنگتن در مقابل مداخله مستقیم آمریکا در امور داخلی ایران که راهبرد مدیریت پشت پرده نا امنی‌ها را دنبال می‌کند، ادامه می‌دهد.

این فعال سیاسی اردنی تصریح کرد: فشار‌های آمریکا بر ایران برای جلوگیری از دستیابی به برنامه هسته‌ای ادامه دارد و انگشت اتهام در این خصوص به سمت دشمنان اصلی ایران یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی نشانه رفته است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار