فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

خادمی مردم افتخار بزرگی برای ما است

«ملک شاهکوهی» گفت: مسئولان نظام اسلامی باید خادم مردم باشند، ما نیز به این خادمی افتخار می‌کنیم.
کد خبر: ۵۵۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲ - 06December 2022

مسئولین در نظام جمهوری اسلامی ایران خادم و نوکر مردم هستند/ دانشجویان سنگر جهاد تبیین را خالی نکنند// در لید تنها نام خانوداگی آورده شود/ یک تیتر ترجیحا استفاده شود/ ایشان در خبر استفاده نشود/ نمایه عکس ندارد.

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان با گرامیداشت روز ۱۶ آذر اظهار داشت: دشمن می‌خواست به خیال خام خود در آذر ماه بساط جمهوری اسلامی را جمع کند اما زهی خیال باطل، آنها در طراحی نقشه‌های شان شکست خوردند.

وی با اشاره به اینکه اعتراض با اغتشاش و آشوب تفاوت دارد، افزود: هیچ کسی با سنگ زدن، آتش زدن اماکن عمومی، نظامی و مساجد، چادر کشیدن از سر بانوان، حمله با قمه و چاقو و اسلحه مطالبه‌گری نمی‌کند این خواسته آمریکاست که مردم را در مقابل یکدیگر و نظام قرار دهد.

فرمانده سپاه نینوا افزود: مردم ما نشان دادند با دشمنان نظام اسلامی همراه نمی‌شوند، اما یکسری از فریب خوردگان که تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفتند. دشمن و معاندان نظام اسلامی سعی کردند ملت را مقابل نظام قرار دهند که این راهبرد آنها به شکست انجامید. در جریان اغتشاشات اخیر لیدرهای آنها که دلاربگیر آمریکا بودند دستگیر شدند.

 سردار «ملک شاهکوهی» تصریح کرد: پاکترین مسئولان در جمهوری اسلامی هستند، تعداد افراد نالایق بسیار کم است ولی همان تعداد هم زیبنده انقلاب اسلامی نیست. گاهی متأسفانه دیده می‌شود در سیستم اداری مرتکب فساد می‌شوند، ما هم نمی‌گوییم چنین افرادی در بدنه اداری نیستند اما دشمن آنقدر بزرگنمایی می‌کند تا اعتماد عمومی دچار خدشه شود.

 فرمانده سپاه نینوا مهمترین ویژگی مسئولان نظام اسلامی را در خادمی مردم دانست و گفت: نظام اسلامی باید خادم مردم باشند، ما نیز به این خادمی افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها